[SCH][WIP] Amber, mijn eigen Haflinger.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NAIWHL

Re: [SCH][WIP] Amber, mijn eigen Haflinger.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:30

ik vind hem heel gaaf geworden. Enige waar ik telkens naar kijk is het oog. Weet niet of het aan de foto of mijn beeldscherm ligt, maar ik vind het oog erg zwart.

Als dat in het echt niet zo is, dan heb ik niks gezegd. ;-)

boefjeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:31

ik vind hem helemaal super! Heb er eigenlijk niets aan op te merken nu. Je zag hem bij elke foto steeds mooier worden!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:36

Wow echt héél gaaf!!! :D Erg leuk ook om te zien hoe je het schilderij hebt opgebouwd :j Die verdient zeker een plekje aan de muur :D
Vind het erg mooi die kleuren en hoe het een geheel vormt. Paar puntjes die mij nog opvielen, de omlijning bij de borst/schouder vind ik wat hard :) Bij het hoofd is dat erg mooi om het er wat meer uit te laten springen, maar bij de borst vind ik dat net een beetje jammer :) En wat mij betreft zou je het oog nog iets meer mogen uitwerken. Dat vind ik persoonlijk toch altijd wel een belangrijk punt in een tekening/schilderij, en dat is nu nog een zwart stuk. Misschien daar nog wat vorm in brengen en wat licht? :)

Knoesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 17:53

Hoi Wendy, bedankt voor je goede kritiek.
Je hebt helemaal gelijk, dat oogje moet nog meer uitgewerkt worden.
Dat ga ik zeker doen.
En die borst, zal ik ook nog eens even over piekeren hoe dat beter kan.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:56

Dat je daar een wat donkerder accent op legt om te laten zien waar de borst eindigd vind ik heel mooi, maar persoonlijk vind ik het net wat een te 'strakke lijn' en iets te donker. Het hoofd springt er prachtig uit, maar je laat de manen onderin al wat overgaan in de achtergrond en dan die harde omlijning bij de borst past imo net niet helemaal in het plaatje. Misschien kun je er wat meer een 'schaduw' van maken die wat meer overloopt in het geheel? :) Maar dat is natuurlijk net wat je zelf mooi vind en wat bij jouw paard past, want jij moet het in de kamer hangen :D
Het hoofd en de achtergrond vind ik verder werkelijk prachtig! :D Niks meer aan doen :))

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:16

vind hem erg mooi geworden, de kleuren in de achtergrond zijn prachtig...het enige puntje wat ik heb is het oog, die zou nog wat mogen veranderen.

Anne_Baukje

Re: [SCH][WIP] Amber, mijn eigen Haflinger.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:55

Wauw wat een gaaf schilderij! Leuk om eens een andere stijl van je te zien. Vind het schilderij erg geslaagd. En vooral de kleuren in de achtergrond vind ik erg goed gekozen! :)