Krijgt 'ie ook nog aftekeningen?Citaat:@ Bonjoy, ik ben benieuwd! Maak je er een WIP van of dat niet? Lijkt me leuk om te zien hoe jij dat doet etc!
Ja ik denk het wel. Bij die ga ik ook proberen er andere manen en staart op te frutselen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Krijgt 'ie ook nog aftekeningen?Citaat:@ Bonjoy, ik ben benieuwd! Maak je er een WIP van of dat niet? Lijkt me leuk om te zien hoe jij dat doet etc!
. 

) 

Het is ook leuk (en stiekem verslavend) om te doen! 

joliene schreef:Voor de eerste keer ziet die er aardig uit. Wat ik altijd doe is het paardje eerst helemaal ontvetten. En dan een zacht kwastje gebruiken. Ook zou ik voor kunstof verf gaan. Dat hecht over het algemeen heel fijn.
Verder verf ik nu met acryl, dat droogt erg snel en hecht ook fijn.
) met de tip van RhealLover.Shego schreef:Best mooi,die roodbruine kleur!Ik vind hem goed gelukt!
Leuk idee trouwens,ik heb ook nog zo'n 50 van die paardjes die maar wat op een plank staan...zou leuk zijn ze es wat te customizen

)

)judith370 schreef:hij is echt super!

Moontje1991 schreef:Zou het ook mogelijk zijn om van die plastich speelgoed paardjes te gebruiken? (daar heb ik er minstens 30 van)

RhealLover schreef:Met ontvetten wordt bedoelt even met wat afwas eroverheen dan hecht de verf ook beter
Resultaat mag er zijn voor de 1e keer heel leuk! Je ziet wel dat de verf wat dik is aangebracht maar de overloop van de benen is heel netjes gedaan hoor
Die roze stip is de sneb op de neus vermoed ik
Nou ontvetten heeft die ook al meegemaakt, twee keer zelfs, toen ik de verkeerde verf had gebruikt.
judith370 schreef:Afwas haha, ik heb geen iedee wat dat is. Zal wel aan mij liggen
.
Ik doe het ook. Vooral in de liezen, bij spierpartijen, oksels etc.
) en dan ga ik mijn oude pony repainten dus dan begin ik zeker met de tips die ik hier heb gekregen!
Moontje1991 schreef:Zou het ook mogelijk zijn om van die plastich speelgoed paardjes te gebruiken? (daar heb ik er minstens 30 van)