[SCH] [WIP] Insanity

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elinebakker

Re: [SCH] [WIP] Insanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:13

Aha okee hij komt door, uit dr mond komt dus weer zo'n groene slang?

Zozo Frankfurt, vanwaar die keuze? :D Wel erg gaaf, ik twijfel zelf ook nog vreselijk of ik me na deze opleiding in wil schrijven bij een kunstacademie, moet dan ook als een gestoorde aan m'n portfolio gaan werken.. :+

Ben in ieder geval benieuwd naar je volgende tekening/schilderij! :) Oja, je moet trouwens eens olie proberen, kan je veel mooiere overgangen/dieptes mee maken :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 20:36

Ja, klopt! Je hebt hem. Die slang komt weer uit haar mond. :j

Ja, ik zit nu ook waanzinning te racen met mijn portfolio. Veeel werk, maar ach. Ik ga naar Frankfurt omdat ik sowieso al naar Duitsland wilde verhuizen, en ik heb de stad leren kennen omdat mijn vriend daar woont. Het voelt dus al als thuis. Daarbij is de kunstacademie in Frankfurt (naar het schijnt) heel goed. En heel streng := én ze geven er filosofie bij! (waar ik dus dol op ben!)

Ja, olie zat ik al aan te denken! Maar heb je daar geen speciaal papier voor nodig? En dat droogt toch echt extreeeeem langzaam?

Ik zat er wel aan te denken omdat ik voor mijn volgende schilderij hele lichte heldere kleuren wil maken, maar ik heb totaal geen ervaring met olieverf. :=

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:39

Misschien is dan aquarel een betere oplossing, is wat goedkoper en kan je gewoon met water mengen. Olie heeft vaak een medium nodig.
Op papier schilderen heb ik geen ervaring mee, dat kan ik je dus niet vertellen. Olie droogt inderdaad wel langzaam, ligt er maar net aan hoe erg je het verdund hebt.

Wel gaaf hoor, Frankfurt!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 20:44

Ik schilder namelijk altijd op papier :Y)

Maar aquarel is hopelijk ook geschikt voor dummies zoals ik? Ik heb namelijk alleen maar ervaring met acrylverf en uhh..waterverf. :o

Voor mijn volgende schilderij moet ik namelijk de stof zijde op papier krijgen in heldere kleuren. Dus veel heldere kleuren met veel glans. Anders moet ik maar eens voor aquarel kijken.

Frankfurt is zeker gaaf! Moeten alleen mijn plannen wel slagen, want ik ben echt heel bang dat ik niet wordt toegelaten op de kunstacademie. :=

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:36

Ge-wel-dig!

Prachtig schilderij, ik blijf er gewoon naar kijken. :j Ik vind hem echt supermooi (en creepy, maar dat maakt hem weer zo mooi!).

Bij metaal (digitaal) doe ik er altijd een heeel klein beetje geel en een beetje rood doorheen. :j Dat valt altijd wel goed uit.. Ik zou er in jouw geval iets meer blauw doorheen doen, vanwege de blauwe achtergrond die weerkaatst op het metaal.

*gaat verder staren naar het mooie schilderij*

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:47

Au :+

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 11:32

@Shattered: heel erg bedankt ! Ik ben blij dat je hem zo mooi vindt. :D

Dat blauw is een goed idee, eigenlijk zelfs logisch. Stom dat ik dat niet heb gedaan! Bedankt voor de tip!

@Aniekepiek: :')