Ziet er prachtig uit. Ik zag overigens meteen een vos voor me.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hoefijzer schreef:Ik neig nu een beetje naar een donkere vos met iéts lichtere manen zoals de nederlandse pracht hengst A.F.Umoyo.
of toch een hele lichte schimmel met donkere manen en staart? iets rose grey achtig.
Cassidy schreef:hoefijzer schreef:Ik neig nu een beetje naar een donkere vos met iéts lichtere manen zoals de nederlandse pracht hengst A.F.Umoyo.
of toch een hele lichte schimmel met donkere manen en staart? iets rose grey achtig.
Rose grey vind ik een erg moeilijk kleurtje, ziet er heel snel onecht uit.
En je hebt gelijk dat Palomino niet voorkomt, maar Fire An Ice komt toch aardig in de buurt?
http://www.tiffanyranch.com/stallions/fireanice.html
hoefijzer schreef:@Drafbalk: Ik weet welke je bedoelt, prachtig paard! alleen als je zwart verfd op een modelpaard vallen de manen altijd een beetje in het niets. (Het 3d effect wordt slechter te zien, behalve als je er zelf voor staat.) Vandaar dat ik niet zo snel zwarte paarden maak, met uitzondering van friezen, en paarden waarbij ik nephaar gebruik in plaats van gesculpte (harde) manen.![]()
@Bitje: hihi ja er staat niet voor niks dat ik nog een kleur moet kiezen dus hij wordt nog geverfd ja![]()
FunkyMistiC schreef:[ITP] *** Sprookjesachtige hengsten... By Hypo Focus ***
Hier staan ook nog foto's van die donkere arabische hengst.
Vind erg knap hoe je dit maakt trouwens!