Nope nog steeds niet af.. Duurt echt vreselijk lang haha! Afgelopen 2 weken niets kunnen doen, druk met school en nog ziek ook. Zal binnenkort wel weer een update plaatsen als ik wat verder ben!
_Mariskaa
Geplaatst: 03-05-10 16:20
Jeetje, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Je bent al super bezig.
Afgelopen zaterdag weer geschilderd na 2 weken, heb nog geen camera mee omdat er nog niet zo vreselijk veel verschil is met de vorige foto. Als ik er aan denk (please don't shoot me if not ) zal ik a.s. zaterdag even m'n camera meenemen!
elinebakker
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-10 12:40
Hierbij dan éindelijk een update Niet de beste kwaliteit foto's, ik had te weinig ruimte om een foto van het hele doek te maken. De kleuren krijg ik dus ook niet goed erop. Gaat om 't idee
Je ziet heel veel verschil in het doek, dat komt omdat ik heel erg naar m'n eigen techniek aan het zoeken ben. De linkerfiguur (hoofd) heb ik als eerste gemaakt, deze was echter niet goed gelukt. Ben daarom met de onderste bezig gegaan. Daarna de rechter en daarna de bovenste gezicht gedaan. Tussendoor nog wat aan de linker gedaan, die lijkt nu wat minder op een aapje
Ik wil in de zomervakantie wat dagen achter elkaar werken, hij mag nu wel richting af.. Zit voor m'n gevoel nog steeds bezig met de eerste á tweede laag..
echt heel mooi!!! caravaggio is een van mijn favo schilders Het enige wat me (bij gebrek aan een beter woord)stoort zijn de lichte kleuren, caravaggio staat bekent om zijn clair-obscur (wat hij min of meer heeft uitgevonden) en dat ontbreekt nog een beetje. zou dus wat meer proberen met de contrasten!