Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hopelijk lukt dat ook. 
_JL_ schreef:jullie horen mij niet zeggen dat hij niet geweldig is, ik deel die mening namelijk,
ik heb het gewoon over mijn omgeving die nogal denigrerend doet over mijn 350D'tje...
en xTamara, wat er te lachen valt snap ik niet geheel, maargoed
Adil18 schreef:_JL_ schreef:jullie horen mij niet zeggen dat hij niet geweldig is, ik deel die mening namelijk,
ik heb het gewoon over mijn omgeving die nogal denigrerend doet over mijn 350D'tje...
en xTamara, wat er te lachen valt snap ik niet geheel, maargoed
Ene oor in, andere oor uit
ik ook) kijken eerst naar hoeveel megapixel, en als die hoog is hebben we er meteen ontzag voor.
Siets schreef:Ik ben nog een leek op dit gebied trouwens, maar had eventjes een vraagje die wat offtopic gaat. Ik zag net wat info over lenzen voorbij komen. Wat betekend die F bij bijvoorbeeld f2.8 ? Is dat beter dan bijvoorbeeld f4.5-5.6?
) Het betekend iig dat je meer licht vangt en dus mooiere foto's krijgt b.v. binnenshuis of in een binnenbak is dit echt een must 
. Dan valt helaas de lens die ik op het oog had wel af... Maar sorry, we gaan weer ontopic
.

_Sigrid_ schreef:Die megapixel hype moet ook eens afgelopen zijn. Straks heb je ze met 50 megapixels. Nou joepie joepie, erg handig als je afdrukken wilt maken op formaat voetbalveld. Het gaat om de lens, die moet goed zijn.
Meid, doe lekker je ding. Schiet gewoon fijne plaatjes. Veel mensen hebben dure toestellen en gooien hem op de auto.
Dan maak ik soms nog mooiere kiekjes met mijn (best wel luxe) compact.