vind het detailwerk super (zoals het druppeltje water aan de snavel van de eend. of is het een druppel kwijl? ) Maar gaaf, petje af!
Duke
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-09 09:17
loeckie schreef:
vind het detailwerk super (zoals het druppeltje water aan de snavel van de eend. of is het een druppel kwijl? ) Maar gaaf, petje af!
Ben blij dat je het ziet! M'n man zag het niet. Het is inderdaad water. Zowel hond en eend komen net uit het water. Als je goed kijkt, zie je bij de hond nog meer waterstraaltjes.
Hij is af! Heb foto's gemaakt, moet ze alleen nog even uploaden.
Duke
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-09 15:52
Ik zie nog wel kleine dingetjes. Zo vind ik de grassprieten voor de achterpoot achteraf niet zo mooi. Ga ik misschien nog weleens veranderen, maar nu even niet meer. Iets te druk gezinnetje en andere opdrachten.
De achterpoot laat me nu een beetje denken aan een steen of een stuk pad / opgedroogde modder. Dat ie net met z'n voorpoten van het pad afstapt. Snappie? Verder vind ik de grasprietjes totaal niet mistaan, maar ieder z'n ding natuurlijk.
R0X
Geplaatst: 07-09-09 18:51
Het enige wat ík zie, is dat het gras bij zijn achterpoten horizontaal zou mogen lopen. Dus gewoon recht. Dus (om het effe te verduidelijken ): dat je meer gras achter de poot ziet. Verder ziet het er super uit hoor meid, niks meer aan doen! Die grassprietjes staan heel erg leuk bij zijn poot. En het moet wel achtergrond blijven he? Mooi werkje!
Edit: en wat ik altijd tegen mezelf en anderen zeg: het is een schilderij, geen foto! Je kan wel bezig blijven ...
Super mooi geworden! En dat gras vind ik zo ook heel mooi staan, geeft nog wat extra diepte. Trouwens ik zie nu pas de afmetingen van het doek. Ik had het veel groter verwacht.