Zooo ik ben weer thuis! En ik ben (met super fijne hulp van Willemien) weer een stuk verder
Eerst hebben we samen overlegd hoe alles nu precies moet worden, hoe gaan de ritsen er in, hoe worden de zakjes, komen er losse zijkanten in of naaien we de voor en achterkant aan elkaar, komt er een voering in, hoe groot moet de stof worden uitgeknipt etc.
Naderhand zag de tafel er zo uit:

Daarna heb ik precies op maat van de stukken stof die we moesten hebben uit papier geknipt (beter te voorzichtig dan te snel) en dat vastgespeld op de stof.

Vervolgens de stukken stof uitgeknipt. Om even te zien hoe het straks wordt heb ik de letters, rits en andere applicaties op het stuk stof gelegd dat de voorkant wordt. (hoewel het nu toch best een beetje schever is geworden dan op deze foto, omdat ik nog nooit iets met de naaimachine had gemaakt
)

Daarna de letters vastgenaaid op wat de voorkant van de tas wordt

De foto van de letters vastgenaaid was jammergenoeg te bewogen om het goed te kunnen zien...
Als laatste een foto van alle losse onderdelen die samen de tas gaan vormen (excl de ritsen, schouderband etc). De spijkerstof is dus de basis, de andere stof is voor de zakjes die in de tas komen.