ik heb 2 flessen gebruikt. de buis waar ik het over heb is gewoon een fles zonder boven en onderkant. die maak je iets smaller voor hem door te knippen en weer aan elkaar te nieten. dan kan je z de andere erover heen schuiven. suc6 met knutselen iedereen!
Wat een goed uitleg! Als je wilt de de uitleg met foto's op de crea site komt, hoor ik dat graag van je (http://paarden.hobby-site.com)
Waaltje
Geplaatst: 03-07-09 21:48
Wouw wat een goede knutsel tip zeg. Ik ga hem zeker ook knutselen van de week. Wij hebben hier ook vreselijke last van dazen, echt niet normaal meer. Dank je wel voor de waanzinnige goede aanwijzingen !!!
Ik snap dat flessengedeelte ook nog niet helemaal, en hoe maak je nou die fles vast zegmaar? Denk dat ik maar een middagje bezig ga, om te ontdekken hoe het moet.
muppetmayo
Geplaatst: 05-07-09 18:02
Je maakt volgens mij met die fles hetzelfde idee als dat je doet als je een wespenvanger hebt.
Dus een dun tuutje (de bovenkant van de fles) in de onderkant, zodat ze erin kunnen maar er daar niet meer uit, en naast het tuutje vallen, daar waar jij de bovenkant in de onderkant hebt gestopt. Snap je het nog En dan een nieuwe bovenkant, met opening, zodat je je dooie dazen er ook weer uit kunt kiepen. Of snap ik hem verkeerd?