[SITE] www.nienke-fotografie.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PonyPower_x

Re: [SITE] www.nienke-fotografie.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 20:10

zeer netjes! proficiat :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 20:30

Bedankt :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 21:32

Nou stop ik er ff mee :P
Als er nog op of aanmerkingen zijn, laat maar horen dan :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:28

Je bent op de goede weg, echter nog iets wat me vreselijk irriteerd: de steeds wisselende lettertype/groote
Home & wie ben ik zijn onduidelijk en niet goed leesbaar een beetje priegelwerk..
in portfolio heb je een simpel lettertype alleen ineens koeienletters
in prijslijst,nabestellen en contact weer een andere groote al vind ik die wel het netste!
en gastenboek is ineens weer heel groot..

verder vind ik het een beetje jammer dat er rechts veel ruimte overblijft, opzich is dat niet erg (heb dat zelf ook) maar je banner en rechtsonder in de hoek "kapt" dat gedeelte af zeg maar dat echt alles in dat stukje hoort, snap je wat ik bedoel? beetje jammer want veel mensen hebben steeds grotere beeldschermen, weet je hoe dit eruit zou zien op een mac bij mij op school? heel vreemd :))

ntmphoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:28

Ik ben het qua indeling eens met xDramaQueen. Bij mij is er een heel grote lege ruimte aan de rechterkant die in mijn geval bijna de helft van het beeld moet vullen. Erg zonde dus. Misschien kun je eens kijken of je het gedeelte waar het om gaat kunt centreren? Bij mij wekt het knopje "Top" een beetje irritatie, juist ook omdat het niet echt rechts onderin zit(in mijn geval meer midden in het scherm) en ik zie er ook niet echt het nut van aangezien de pagina's niet bomvol staan met informatie waardoor de bovenkant van de site nog prima zichtbaar is. Ik zou dus even kijken of je hem weg kunt halen.

Zelfs zou ik ook eens kijken of ik de banner wat meer kan vullen dus zet bijvoorbeeld naast het plaatje van de roosjes nog even je (bedrijfs)naam. Probeer ook te zorgen voor een contact formulier. Hiervoor zijn prima scriptjes te vinden op het internet. Dit staat toch altijd wat professioneler dan wanneer er een mail(msn) adres vermeld is.

Owja en misschien is het een idee om een vrolijke foto op je "wie ben ik" pagina te zetten. Deze is wel erg serieus namelijk en fotografie is naar mijn idee meer dan leuk en dat mag je dus als fotografe best uitstralen he :D

Succes ermee en ik hoop dat je er iets aan hebt! Je bent in elk geval zeker op de goede weg.