Daar heb je gelijk in Knoesje, het is natuurlijk het belangrijkst dat je de tekening goed hebt vertaald, en niet dat alles precies op zijn plaats staat en dat je dat vlekje wel in die vorm hebt en dat witte haartje wel precies daar. Nee, de vertaling is absoluut goed, daar gaat het om.
viviannev
Geplaatst: 16-02-09 10:44
Wat een prachtige tekening! Echt héél mooi!
JoSav
Geplaatst: 22-02-09 13:20
Ik vind deze niet zo, om eerlijk te zijn. Ik vind hem erg hard, en eerder ogen als een zwartwit dan een portret in kleur. Ik ben niet zo van het vergelijken met foto, omdat de uitstraling moet kloppen en je die niet zomaar van 1 foto kunt aflezen, maar ik zie een paard waar veel meer kleur in zit dan je hier in het portret laat zien. Ik vind je portret hard, en qua kleur ook niet levendig.
De eigenlijke uitstraling van de merrie vind ik wel mooi gevangen, maar je techniek vind ik gewoon echt wat minder hier. Zeker als ik hem naast de andere tinker leg. Nee, ik heb pakkendere portretten van je gezien, hier had je meer mee kunnen doen vind ik. Maar, dat ben ik.
Knoesje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-09 21:01
Toch bedankt voor je commentaar, Josav, Ik vind het altijd weer boeiend wat je ervan zegt. leuk ook dat je gewoon eerlijk durft te zijn.
Dat harde wat je bedoelt, zie ik echter niet zo. Als je kijkt naar de kleuren, zie je dat het niet zuiver zwart is, maar dat er blauwen, bruinen en zelfs gelen inzitten.