Blijft dat nou goed zitten en kan je dat ook als je echt heel erg niet creatief bent
Bedoel je die hotfix? Dat kan ook als je niet creatief bent hoor! Een sjabloon maken is niet zo moeilijk, gewoon op je dekje vastmaken met speldjes en de hotfix steentjes op je dekje zetten
aafje87
Geplaatst: 06-02-09 13:08
Voorbeeld kroontjes met transferfolie/hotfix apparaat(door elkaar) op Anky pad:
Overigens kan ik dit soort dingen ook voor iemand maken als je zelf niet zo crea bent!(Alles is mogelijk, maak namelijk zelf mijn patronen dus elk gewenste vorm, maat, afbeelding is mogelijk)
ik wil dit ook ga doen, ik denk dat ik gebruik ga maken met transverfolie/hoftix, ben zeer beniuewd naar mijn resultaat, voorbeelden hier boven zijn erg mooi!
lovelyd
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-09 16:42
Op mijn manier Wat heb je nodig: textielijm diamantjes met platte achterkant dekje ofzo pincet.
je tekent met ene potlood of iets anders het patroon op je dekje pakt met de pincet steeds een diamantje en houd de achterkant heel kort in het lijm en plakt het op je dekje....
Ik heb ook foto's maar die komen nog. Ik heb het op 2 dekjes, cap en peesjes gedaan. Heel leuk geworden. De textiellijm is wasbaar ik was de dekjes alleen wel met de hand nu omdat ik toch bang ben dat ze eraf gaan......