[FOTO] Photoshoot Merlin Monroe styl (opdracht)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 12:09

nou ja, hebben we met de gehele crew samen gedaan hoor!! Ik had de plaatjes in mn hoofd en heb hun uitgetekend wat ik voor me zag.. Samen hebben we het tot in detail ingevuld ;)

Ja, ik weet dat het fout staat.. mn dyslectie heeft er ook altijd wat over te zeggen.. beetje jammer Y;)

zoals gezegd, hier het origneel (heb ze ook even zwart-wit gemaakt.. dan zie je het verschil nog beter..)

1.
AfbeeldingAfbeelding

2.
AfbeeldingAfbeelding

3.
AfbeeldingAfbeelding

Hier is dus niets aangedaan, behalve verkleind en randje erom heen.. dus niet scherper gemaakt, contrast verhoogd ofzo..

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:35

Ik vind de gezichtsuitdrukking van het model erg nietszeggend, een beetje chagrijnig, komt waarschijnlijk door haar strakke mond..

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:15

Hey Manon!!

Stoer zeg al die mooie foto's!! Hele leuke uitdaging ook voor je zeg!! Vind de 3 foto's erg mooi en ook qua hoe de persoon poseert vind ik erg mooi, alleen zoals AngeliqueB hierboven ook zegt, haar uitstraling vind ik wat minder. Het had juist wat meer Marylin mogen zijn; zwoeler, sensueler, wellicht wat sexiër?

Maar ik heb er weinig verstand van hoor, is alleen maar wat ik me kan herinneren uit mijn modellentijd :+

Succes ermee in elk geval, je maakt er vast wat moois van!