[DIGI] Crimson

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: [DIGI] Crimson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:51

Wouw echt heel mooi! Aan de ene kant vind ik hem heel vrolijk door de kleurjes, maar anderzijds niet, door de doek om d'r mond etc. Echt heel mooi! :+:

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:29

Fiffill schreef:
Leuk dat jij er weer totaal iets anders in ziet. :D (Niet wat ik droomde, maar dat zal ook moeilijk te raden zijn aangezien het nogal persoonlijk is).
De film Seven heb ik nog nooit van gehoord, maar ik ga even Googlen. :Y)

Seven is een film met Brad Pitt en zeven moorden. Ze vinden dan steeds een hoofd van iemand.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 09:51

Ik vind hem gruwelijk, maar ook gruwelijk mooi :) . Een soort doodse stilte die over het "doek" lijkt te hangen, een "portret" met heel veel emoties. Erg knap!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:05

Niet iets wat ik in de kamer zou hangen, maar wel een portret wat de aandacht trekt.
Ik heb het topic nuj al een paar x geopend, omdat ik ht tóch nog een keer wilde zien.
In ieder geval niet een tekening die je makkelijk los laat.
Dat iedereen er iets anders inziet, vind ik een enorm compliment voor je, je roept dus gedachten op en ieder mens denkt en reageert toch anders.

Erg knap dus, en ik denk dat ik je topic nog wel een paar x open om nog eens te kijken :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 11:57

Bedankt allemaal voor de reacties en complimenten! :)

@ Mytens ik zag het inderdaad. Ken ik niet, maar hoef hem niet te zien ook denk ik. :+

En Rinske en sans6 bedankt, precies iets wat ik wilde bereiken. :j

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:15

Ik zou het niet in mijn woonkamer hangen (te creepy) maar ik vind het wel iets voor op de kaft van een boek :-)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:19

Onwijs mooi werkje, Fiffil! :j Het heeft prachtige kleuren en een heel mystieke sfeer.
Ik heb trouwens ook associaties met 'droevig einde'; Ophelia, of het meisje van Yde.... :(:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 18:33

Bedankt! :)
Meisje van Yde ken ik ook inderdaad... die had toch ook rood haar of niet? (Meen die replica ooit gezien te hebben).
Het is inderdaad niet iets wat je snel in je woonkamer zal hangen denk ik... tenminste, ligt eraan. :Y)

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:54

Bente hij is supper mooi! Naja oke, ik zou het wel ophangen! Net zo als jou skalettepaard. Maar hij is supper. Ik vind het aan de ene kant ook wel iets voor jou om te maken. Alleen dan is het nu met meer kleur.

Het meisje van Yde, had van zich zelf blond haar, door het veen was het verkleurt naar rood.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Meisje_van_Yde
Op de foto van haar hoofd die is na gemaakt, heeft ze ook blond haar. verder nog informatie over of ze geoffert (zou kunnen vanwegen haar scoliose.) of gestraft (kan ook natuurlijk.) is. Het is onbekent.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 19:28

Dankjewel. :) En ja, zal ook wel te maken hebben met persoonlijke smaak natuurlijk. ;)
Oh, dan was het verkleurd. Dacht inderdaad dat het rossig was. :j