Orri maakt inderdaad super mooie jurken! vraag haar eens of ze wat heeft? of wil je het echt zelf maken?
Rond deze tijd zijn in brabant ivm carnaval in een beetje carnavalswinkel hele mooie jurken te krijgen. Die kun je vermaken met een split en langere rok/sleep of je kunt inspiratie opdoen door eens wat te passen.
ik ben ook al een tijdje op zoek naar een jurk voor op het paard. Het liefst iets in westerstijl/kolonisten en dan passend bij de kleur van mijn paard: Buckskin ( valk) Iemand nog tips of ideen? Ik wil in ieder geval ook een mooie lange jurk/rok,die over de achterkant van mijn paard valt.
Een aantal berichten heb ik verwijderd. Het is op UK de bedoeling dat je net iets meer verteld dan alleen dat je het mooi vind. Geef dus aan waarom je het mooi vind of geef tips waardoor het beter zou kunnen.
prachtig heel heel mooi gedaan, kan je me vertellen hoe je dat gedaan hebt?
Suus___
Geplaatst: 14-10-09 19:49
Mijn tante heeft een prachtige jurk gemaakt voor mijn kur op muziek van vorig jaar, bewust geen plit want dat vond ik niet mooi
Dapper
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-09 23:28
@ Draflinger, eigenlijk goed kijken en dan gewoon knippen en aan elkaar naaien, ben wel even op een paard gaan zitten om te kijken of de lengte goed was. Dan proberen de rok zo wijd mogelijk te maken met steeds stukken ertussen te zetten.
Andante
Geplaatst: 19-10-09 12:18
Supergaaf! Het is dat ik een ramp ben met de naaimachine, anders was ik nu wel bezig