[FOTO] Nieuwe Nissan GTR HDR

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Nieuwe Nissan GTR HDR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:31

ik vind ze niet heeeul super eerlijk gezegd... Teveel objecten die op de voorgrond neigen te gaan en die te scherp zijn imo. Hierdoor ligt de focus niet echt meer op de auto.. Wat ik bij de eerst bv heel storend vind is dat bosje met takken rechts en die boom vind ik ook gewoon te scherp. Persoonlijk had ik voor een groter diafragma gekozen dus. Daarnaast had ik persoonlijk ook de voorgrond weggesneden want die vind ik ook te scherp en te druk

voor de 2e geldt eigenlijk precies hetzelf... ik vind de voorgrond téveel aanwezig en te druk :o ... Daarnaast vind ik het ook jammer van de reflectie op de eerste foto. Snap dat je daar niets aan kan doen (helpt een polarisatiefilter mss tegen zoiets?) Maar het springt wel als eerste in mijn oog...
Het is wel een gave auto :D Dat wel!

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:14

Prachtige HDR foto's! Ik kan mij jouw eerste HDR foto's van auto's nog wel herinneren.

Deze zijn echt super, je blijft er naar kijken. Mooi contrast van de strakke, coole auto en de warme natuur eromheen!

Als mijn auto klaar is en zijn gele kentekenplaatjes erop heeft, dan mag ik je vast wel vragen om die van mij zo op de foto te zetten he? :o

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 07:44

Wauuw lovelance bedankt voorje complimenten hihi je bent welkom hoor!

Menio bedankt voor je commentaar maar de 1 vind het juist niet storend de ander wel.
MIsschien ook wel een kwestie van smaak ;)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:43

He Kim

Ik vind het echt super mooie foto's..
Kleuren vind ik super bij elkaar passen. Zeker foto 2 heeft mijn complete aandacht. De ruis in de lucht vind ik niet erg. Het komt nu op mij over alsof de foto in een (auto)blad staat.

Het enige nadeel van foto 1 vind ik de achtergrond... Die had van mij niet zo nadrukkelijk aanwezig hoeven zijn....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:13

Mooi ... ik vind het zeker wat hebben, weer nieuwe inspiratie :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:33

Prachtige foto's en WAUW wat een auto!
Mooi met dat contrast omhoog!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 08:06

Bedankt voor de reacties en complimentjes geweldig . Na zo`n tijdje dat ik nog steeds enorm leuke reacties krijg leuk :D :j