Alleen de schaduwen snap ik (zoals wel al eerder was genoemd) niet helemaal hoe die lopen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ik weet zelf ook niet helemaal hoe de schaduwen lopen, dat klopt.

Bedankt!

) en het is weer eens wat anders. 
Fiffill schreef:Haha. Nee sorry.
Ik snap je ook wel hoor.Ik had trouwens sowieso verwacht dat veel meer mensen het niks zouden vinden. Maakt ook niks uit.
Ik zelf vind jouw idee van een olieverfschilderij weer te... ik weet niet. Dat vind ik weer niet zo.
![]()
"Geïnspireerd door" hoeft bij mij totaal niet te betekenen dat het er daadwerkelijk ook wat van weg heeft.Ik haal mijn inspiratie overal vandaan. Luister maar eens naar Suicide Silence, als je dat hoort dan "lijkt" het hier ook niet echt op. Lijkt me.
Maar wat minder 'cartoon stijl' (dat zeg ik niet goed, maar je weet vast wat ik bedoel..) dan dit.
ga maar mooi door met je werk wat normaal vind ik het dus wél héél mooi!
En mijn probleem is meer dat ik nooit mensen teken, en dus ook (nog) niet weet hoe die anatomie helemaal in elkaar zit. 
Maar dat is niet wat ik ermee wil bereiken. Dan wordt het een heel ander iets en ik wilde juist dit (buiten dat ben ik gewoon verliefd op mijn stabilo's.
). 
Nee haha, ik weet het niet. Ik ben 't eigenlijk niet anders gewend dan dat het eigenlijk altijd wel lukt.
.
.
En tsja, ik weet niet beter.