[FOTO] Zelfportret.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: [FOTO] Zelfportret.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 07:30

200 watt Lachen

Ik was er ook erg voorzichtig mee want mijn set was eerst dus naar de knoppen gedaan ging roken en kwam soort van water uit Scheve mond dus heb een nieuw set gekregen , dus hij stond ook maar op 1/4 . Lachen
Maar bedankt voor de tip Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:13

Soeskia schreef:
Een afstandsbediening heb je al vanaf 20 euro, heel makkelijk en te gebruiken voor diverse merken.
Bij de normale fotozaken hebben ze die wel!

Verder een leuke foto, al ga ik wel mee in het commentaar dat de hand wat ongemakkelijk is, maar daar is de reden van bekend Knipoog

Okee bedankt ik ga is ff op internet enzo zoeken Lachen

Meert tips graag welkom Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:18

Hmmm, ik vind het lichtje minder geslaagd...

Lampen hoger-tip is al gegeven... Verder heb ik 't idee dat je van links en rechts vrijwel gelijk inflitst. Daardoor krijg je op je neus en je kin een donkere "streep" waar minder licht komt. Probeer een wat spannender en minder hard lichtje neer te zetten door te spelen met de verhoudingen en de plaats van de lampen. In dit geval had ik (indien wél schaduwen aan de rechterkant behoudend) de lamp voor de kijker links meer naar midden-voor geplaatst, de lamp rechts wat minder hard gezet.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:59

Nouks schreef:
Hmmm, ik vind het lichtje minder geslaagd...

Lampen hoger-tip is al gegeven... Verder heb ik 't idee dat je van links en rechts vrijwel gelijk inflitst. Daardoor krijg je op je neus en je kin een donkere "streep" waar minder licht komt. Probeer een wat spannender en minder hard lichtje neer te zetten door te spelen met de verhoudingen en de plaats van de lampen. In dit geval had ik (indien wél schaduwen aan de rechterkant behoudend) de lamp voor de kijker links meer naar midden-voor geplaatst, de lamp rechts wat minder hard gezet.

Klopt ze zijn ook gelijk ingeflitst.
Hoe kan ik het oplossen dat ze niet gelijk inflitsen Lachen ?
Door de 1 bijvb. op 1/4 te zetten en de ander op een 1/2 ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:19

Bijvoorbeeld, ja. Of de ene op 1/4 en de ander op 1/8 ofzo... In ieder geval de één meer vermogen geven dan de ander.

Met gelijk doelde ik overigens niet alleen op het vermogen (1/4), maar ook op de locatie van de lampen (gelijke hoek links en rechts)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 13:39

Jaa klopt ook inderdaad!! Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:56

Je zegt dat je je arm erop wilde om je armband, imo had je beter je arm op je andere schouder kunnen leggen. Dat ziet er al veel natuurlijker uit. Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 20:21

Bedankt voor de tip Lachen