Ik heb een beetje gespiekt. Zie profielfoto's onderaan, die kop van Gijs en Zaza. En ik heb wel vaker gapende paarden gemaakt (hele studie van liggen hier ergens. ). Maar vond het meer een Haf, toen een IJslander, en toen dacht ik laat maar.
Edit: ik bedoel Gijs en niet Jason.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 16-11-08 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wilde het eerst uit mijn hoofd doen (doe ik meestal) maar deze was wel erg moeilijk, wist niet meer helemaal precies hoe de mond dan zat. Maar volgende keer zal ik het er wel bij vermelden of ik ergens bij gespiekt heb of niet. Bij een normale houding is dat niet nodig (toch weer vaker rare houdingen tekenen.... ooit ging dat even makkelijk ).
Dit was mijn inspi (staan nog niet in mijn pro zag ik net, is nog in de maak Maar vooral eerste gebruikt. ).: klik, klik, klik. Jammer dat ik geen tijd had, wilde er oranje nog doorheen doen (vond net een oude stift terug ). Volgende keer maar weer, maar de tijd is zo kort.
Hij is leuk Lore!
Edit: typo.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 16-11-08 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Pfoeww! Dankje allemaal, ik zal het nodig hebben:P
Rindje, Die van jou is leuk hoor! Ookal kan ik het niet.. ik ben wel wel verslaafd, Ik teken wel wat meer op 1 kantje, anders ben ik binnn 10 minuten 2 blaadjes (voor+achterkant) kwijt:S Dat moet ook niet dfe bedoeling zijn
Yaay! Ik heb iets! Na één kantje helemaal te hebben verkll**t! Ik plaats alles wat ik gemaakt wel:D Eventjes foto's maken:D Mogen we elkaar hier ook tips geven voor een betere de volgende keer?