Charret schreef:Erg leuk gedaan zeg! Misschien leuk om een voorbeeld stap voor stap te maken. Zodat mensen het ook kunnen proberen?
Als ik het puur hobbiematig zou doen zou ik dat doen, maar het is mijn vak
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Charret schreef:Erg leuk gedaan zeg! Misschien leuk om een voorbeeld stap voor stap te maken. Zodat mensen het ook kunnen proberen?
Sommige randjes (neusgaten bijv.) lijken wat snelsnel/krasserig te zijn gemaakt. Vind het wel schattig, maar meer duizend-in-een-dozijn-dingen die je wel vaker ziet, simpele lijnwerkjes. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet leuk eruit ziet, het idee. 

Klijntjuh schreef:Iedereen kan met photoshop een foto bewerken. en iedereen kan met pen en papier een poppetje tekenen.
Dat zegt niets over kwaliteit
Het meeste wat ik zie op bokt zou ik niet mee bij klanten aan durven komen hoor!
En deze werkjes zijn schattig, maar nu niet dat je zegt "wauw". Ik zou het concept nog even verder uitwerken, de afwerking wat netter enz.
Om zo te zeggen, hier zou ik niet mee bij klanten durven aankomen.
Al is dat wat zwaar gezegd, maar ik bedoel gewoon dat je er meer mee zou kunnen.
Wat nettere lijnen bijv, minder krasserig/hoekig. En de overgangen van de kleuren misschien wat beter.
Fiffill schreef:Ben het er mee eens dat er wel karakter in zit, zeker voor hoe simpel het eigenlijk is. Meer kleur is, als je het zo simpel wilt houden ook niet echt nodig, maar de afwerking kan nog wel wat netter imo. Dat zou het net wat fijner maken.Wat nettere lijnen bijv, minder krasserig/hoekig. En de overgangen van de kleuren misschien wat beter.
dan zullen de lijntjes wat minder hoekig worden
Klijntjuh schreef:Charret schreef:Erg leuk gedaan zeg! Misschien leuk om een voorbeeld stap voor stap te maken. Zodat mensen het ook kunnen proberen?
Klijntjuh schreef:Charret schreef:Erg leuk gedaan zeg! Misschien leuk om een voorbeeld stap voor stap te maken. Zodat mensen het ook kunnen proberen?
Wat is bijv. je reden om het niet uit te leggen (zie de connectie tussen het is mijn vak en de vraag wil je een stap voor stap versie maken niet zo).
Fiffill schreef:Om heel eerlijk te zijn, maakt dat uit?Wat is bijv. je reden om het niet uit te leggen (zie de connectie tussen het is mijn vak en de vraag wil je een stap voor stap versie maken niet zo).

Lara_Silver schreef:Fiffill schreef:Om heel eerlijk te zijn, maakt dat uit?Wat is bijv. je reden om het niet uit te leggen (zie de connectie tussen het is mijn vak en de vraag wil je een stap voor stap versie maken niet zo).
Ze is mischien bang dat andere mensen het ook gaan maken en ze het niet meer bij commercieel kan zetten omdat toch iedereen anders het zelf kan maken.
Mischien is dat helemaal niet de rede maar mij lijkt van wel... Ik vind het erg leuke tekeningetjes maar voor zo iets simpels zou ik nog niet bepaald geld geven hoor. Dan vind ik een echte karikatuurtekening wel weer geld waard.