Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
.
!
Alleen mijn herinneringen dan (zie vorige pagina toen werd het gevraagd).
Maar het is volgens mij ook wel een vrij klassieke houding (ik vond het tenminste bij de PRE passen).

!
Dat is ook een PRE aan de link te zien? Alleen daar is het met hoofdstel en lijkt hij wat naar beneden getrokken. 
Fiffill schreef:Je het is ook een PRE daarom vond ik het ook zo toevallig,ik zal ook even een topic openen met mijn tekenig.Aleen die is niet zo mooi als de jouweDank voor de leuke reacties!
@ Menino: daar ben ik het wel mee eens, al is door het contrast op de foto het geheel wat harder.
@ hilly200: ik zie wat je bedoelt, zelfde soort houding inderdaad! Grappig.Dat is ook een PRE aan de link te zien? Alleen daar is het met hoofdstel en lijkt hij wat naar beneden getrokken.
Ik heb voor de spieren een beetje naar deze foto gekeken, want daar kwam ik niet helemaal uit.
Maar hij komt me niet bekend voor verder, dus ik denk het eigenlijk niet.
Zo refereer ik af en toe nog veel meer aan Zaza of aan foto's die ik ooit heb gezien (zoals al eerder gezegd werd dat deze ook wat op Zaza leek).
Vind hem echt heel mooi geworden.
Wat leuk om te horen, dat het herkend wordt.
Valt wel mee toch, meer dan de helft van wat ik maak zet ik niet eens op UK. 
Echt prachtig gedaan, de kleurenkeuze vind ik ook érg goed. Van tekenen op zich heb ik niet zoveel verstand, dus op deze (bijna?) perfecte tekening kan ik geen minpuntjes vinden, alleen maar plussen

)
Vind het wel echt iets toevoegen aan de tekening iig
door de kleur en papierkeuze. Ik denk dat wanneer je deze op een andere achtergrond gemaakt had hij veel meer zou knallen. Ik stoor me ook aan de gekleurde kronkels. Buiten dit alles wel een typisch Bente werkje, lekker vlot en lekker ogend.
!
Vandaar dat het wat gemengd is. 
Ik vind hem heel mooi
Ergens op de vorige pagina staat een foto van Zaza waaraan ik de spieren gerefereerd heb.