Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vooral dat kleine paard...

Menino schreef:super mooivooral dat kleine paard...
Wel vind ik het contrast wat zwakjes, had wat sterkere lichtvlakke (bij het hoofd dan he) En wat hardere schaduwen denk ik mooier gevonden...
Maar doe het je niet na.. Heel gaaf geworden
bij de kleine was het namelijk de bedoeling om het zo te doen.aliesjeh schreef:klijntjuh, heb je het over het kleine of het grote paard?bij de kleine was het namelijk de bedoeling om het zo te doen.
bedankt voor jullie reacties!
:wow:
Heb nu antwoord gekregen op me vraag met dit topic. Heel erg mooi gemaakt, echt je hebt er talent voor. Je andere tekeningen zijn ook mooi.
! Als dit hyves was had ik hem gerespecteerd

smeetjoew schreef:Ik zou er een soort overloop van maken. Van linksboven naar rechtsonder. Je begint linksboven met een vrij donkere aanzet en naar rechtsonderen toe, ga je steeds lichter werken. Maar het niet te extreem; niet té donker, niet té licht.
Maar ik vind het "vlekkerige" wat je nu hebt ook erg mooi.
Ben benieuwd!
. bedankt iedereen!
suus_romy schreef:Ik had net je site al even gespot.Heb nu antwoord gekregen op me vraag met dit topic. Heel erg mooi gemaakt, echt je hebt er talent voor. Je andere tekeningen zijn ook mooi.
![]()
Vind het trouwens erg mooi zwart-wit. Schaduwen zijn goed neergezet.
kimbosman schreef:in 1 woord: GEWELDIG! Als dit hyves was had ik hem gerespecteerd
Rindje schreef:smeetjoew schreef:Ik zou er een soort overloop van maken. Van linksboven naar rechtsonder. Je begint linksboven met een vrij donkere aanzet en naar rechtsonderen toe, ga je steeds lichter werken. Maar het niet te extreem; niet té donker, niet té licht.
Maar ik vind het "vlekkerige" wat je nu hebt ook erg mooi.
Ben benieuwd!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Prachtig Aliesjuh!
Denk dat je een hele blije tante hebt straks
ze is er al een tijdje heel blij mee. ik heb de tekening al een tijdje geleden aan haar gegeven, ze vond m heel mooi.