[FOTO] Nog meer herfst!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Nog meer herfst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:41

Nee, ook ik vindt dat nouks gelijk heeft. Dit zijn gewoon simpele herfstplaatjes. En geen originele. Vaak heb je geen foto's van originele foto's doordat ze dan niet meer origineel blijven, snap je?

Je moet nóg gekkere compositie's gebruiken, dan zullen de foto's er beter uitzien.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:30

Sorry, ook ik ga met bovenstaande mee. Het is niet dat het slechte foto's zijn hoor, helemaal niet! Scherp, geen afwijkende (hooguit grauwe) kleuren, geen vreselijke composities of afsnijdingen en gewoon technisch hardstikke netjes!

Maar, niet orgineel. Een foto van een kastanje kan best mooi zijn, maar op de foto uit je topic is het 'gewoon een kastanje', niks meer, niks minder. Net als het takje op de eerste foto, gewoon een takje, ik scroll erlangs en ben hem alweer vergeten. Ik denk dat je met het thema herfst véél meer creatieve ideeën kan uitwerken.. En dat ligt niet persé aan je camera, maar meer aan jezelf, hoe je zelf nadenkt over je onderwerpen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:44

Dankje. Lachen

Misschien ben ik gewoon niet creatief. Huilen van het lachen

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:51

Wat een superleuke foto's Lachen
De eerste vind ik ook erg leuk met die achtergrond zo, jammer dat het onderwerp niet helemaal scherp is.
voor de rest vind ik het erg leuke kiekjes Haha!

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:25

Mooi. Inderdaad wat 'standaard', maar zeker geen verkeerde uitvoering. Haha! Bij de foto van het lieveheerstbeestje vind ik de omgeving iets te groot en bij mij oogt de omgeving wel érg blauw, maar dat zal aan mijn beeldscherm liggen. Verder vind ik het bij sommige foto's jammer dat de zon niet schijnt, zo mis ik het 'gouden' effect van de herfst een beetje. Clown Verder lekker dooroefenen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:09

Omgeving groot was de bedoeling bij het lieveheerstbeestje. Ik wilde bewust laten zien dat hij heel klein is, maar toch opvalt door z'n kleur. Lachen Blauw kan kloppen, zit een sloot achter. De zon scheen (bijna) niet idd. Ik ga nog een keer die kant op als de zon wel een keertje schijnt. Ja

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:54

je bent zeker wel creatief

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:10

Okee, dankje. Lachen