[FB] 1e keer serieus photoshoppen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re: [FB] 1e keer serieus photoshoppen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 14:38

Hahaha, het ziet er erg grappig uit. Blijft geinig om te zien.
De bewerking van Lypido is idd erg goed, maar het oogt niet goed doordat de haren gewoon "windstil" hangen, terwijl dat in deze scene toch niet het geval is. Dat is voor mij het puntje dat het niet werkelijk oogt.

En als de opdracht is dat je moet werken met filters, dan heb je je heel goed aan de opdracht gehouden. Zoiets moet ook onder de term "creatief" vallen en niet alleen onder de term "echtheid". En ik vind dus dat de bewerking van Juul ronduit geslaagd is. Ja

Maar wel erg netjes Lypido! Ja

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 14:43

ik vind die van lipydo ook beter, omdat het wat scherper is.
vind die van jou erg onduidelijk Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:29

nee, die tweede vind ik echt niks. Vond juist die eerste prachtig. Het lijkt naar mijn idee ook helemaal niet de bedoeling de ze in de wind hangt met haar paraplu. Dan zou ze de wind in beide gevallen rechtsonder in het plaatje moeten vangen met haar paraplu, maar dat is helemaal niet mooi en krachtig. Juist de spetters op de paraplu, dat ze hem er tegenin houdt, en zelf een beetje het 'singing in the rain' idee vind ik heel gaaf.
Als ze wordt mee gesleurd door haar paraplu vind ik het eerder een nogal chagrijnige plaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:57

Bedankt allemaal. Jenkins: Moet alles altijd scherp zijn? Ik vind bij sommige plaatjes (zoals bij deze) het onscherpere juist een zachter, rustiger effect geven. De bewerking van Lipydo vind ik erg hard. Snap je wat ik bedoel? Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:03

ik vind tweede bewerking ook beter, maar wel meer in elkaar geplakt, Maar vind dat ts juist weer teveel 1 geheel heeft gemaakt door een soort van dikke vlek te maken lijkt t. Vind trouwens dat je kritiek etc goed opvat TS! heb ik respect voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:24

Dankje haha! Leer ik op school. Huilen van het lachen Nee geintje.. heb altijd al wel zoiets van: ik maak iets en dan wil ik graag van anderen horen wat hun ervan vinden en hoe het beter kan. Vind ik gewoon leuk. Als je iets maakt en het meteen de hemel in prijst en niemand mag het slecht vinden of er commentaar op hebben.. Waarvoor heb je het dan gemaakt weetjewel. Ja En ik vind het gewoon heel leuk hoe mensen verschillende dingen zien in 1 plaatje.