Zoals ik je al eerder gezegd heb vind ik fanart altijd moeilijk om echt te beoordelen. Ik zie liever fanart in iemands eigen stijl ipv iemands eigen personage in de stijl van een ander. Dat is nl meer iets voor de leukigheid en ontspanning en vind ik hier niet echt thuishoren.
Oehs en aahs zul je van mij dus niet horen. Maar je hebt gekozen het hier te plaatsen dus dan geef ik ook mijn mening. 
Zo goed als werk van de originele kunstenaar is dit niet, maar dat snap je zelf vast ook wel. Dat is alleen het probleem van fanart: het wordt vergeleken met het origineel. Het is een leuke benadering.
Vind de kleuren wat eentonig en de lijnen onzeker. Ik vind je keuze van high en lowlights ook maar zo-zo om eerlijk te zijn. En het haar vind ik niet zo mooi neergezet, nl wat te veel plukken, alsof je het aan het opvullen was omdat je zelf ook niet helemaal tevreden was. De haren zijn rommelig, en lijken door de mish-mash van licht en donker zelfs wat wazig. De huidskleur past mooi in de stijl, maar het haar niet, want het hangt er los om alsof het een pruik is, de golven versterken dat.
Om heel eerlijk te zijn is de huidskleur (en de troebelheid van de ogen) het enige wat ik echt goed vind in deze tekening. En het jammere is dat ik daarbij het idee heb dat je je meer door Burton hebt laten leiden en bij de rest (wat ik minder vind) niet. Dat is denk ik ook het 'gevaar' van fanart en die fanart blootstellen aan kritiek, want het is voor jou niet fair dat ik zo kritisch ben omdat het 'maar' een fanart is.
Ik mis in je tekening het frivole en vrije dat Burton altijd heeft, en daarom vind ik het een leuke fanart maar geen hele goede. Je onervarenheid komt hierin ook genadeloos naar voren, maar dat komt allemaal wel. Digi is nu eenmaal iets dat zich geheel los ontwikkelt van gewoon tekenen. Ik hoop dat ik je hiermee niet weer terugpraat in een dip maar ik denk dat als je in een dip zit het niet het beste idee is om je dipwerk of fanart in het algemeen neer te zetten voor 'echt' commentaar. Dat weet ik zelf uit ervaring. Als je een tekendip hebt moet je gewoon tekenen en werk niet aan kritische blikken blootstellen. Oehs en aahs heb je op zo'n moment misschien veel meer aan. Maar dat is aan jou om voor jezelf te bepalen. Misschien zoek je kritiek op zo'n moment juist op...
Qua fanart kan ik het alleen maar met je eens zijn dat Burtons werk heel uitnodigend is.