[FOTO] 2 katten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zap

Re: [FOTO] 2 katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:26

Wat een mooie foto's! Mooie kleuren ook Ja

Hier is de foto ook gewoon scherp hoor, op het linkeroog van de kat (dus voor de kijkers het rechter oog)

Inderdaad jammer van de halsbandjes. Maar wat een 'kop' kan die kat trekken zeg, wordt je wel bang van als indringer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:34

Thanks! [naam], waar komt die hoge dunk opeens vandaan? Scheve mond Je hebt ook niet op m'n PBtje gereageerd, ook zoiets.. Ben blij dat hij bij sommigen wel scherp is zoals ik het zie. Ja Ga ik me niet accuut zorgen maken oven m'n ogen. Haha!

3 is idd wat krap aan de bovenkant, volgende keer even op letten ja. Lachen En dat hoekje bij 4 idd, had ik ook wel op kunnen letten. Ik ga zeker nog wel een keer bij Kim langs! Leuke beestjes om op te oefenen. Lovers

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:55

Hoezo hoge dunk? Ik kan er gewoon niet bij dat mijn foto's enkel bij jou prut en onscherp zijn.
Op de vorige pagina probeer ik je netjes onderbouwd commentaar te geven, en je geeft alleen commentaar terug op dat wat ik zeg lijkt het wel.
En het is niet zo bedoeld als het misschien overkomt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:02

Okee. Lachen Nouja, zullen we het hier dan bij laten? Ik heb trouwens niet gezegt dat jou foto's prut zijn. Lees m'n reactie nog eens terug. Over die 2e was ik zeker entausiast. 1e compo vond ik ook nice, alleen bij mij dus erg veel ruis en onscherp. Lachen Ik vind je een goede fotografe, en dat mag gezegt worden. Ja