Ik heb ook weer wat getaxeerd:
pagina 95
Iceprincess Altijd als ik digitaal werk taxeer vraag ik me af, wat taxeer je nou eigenlijk precies. Want als je digitaal werk verkoopt dan verkoop je meestal een print toch? Dus als je taxeert moet je dan zo'n print taxeren of wat je zou betalen voor het originele bestand en verkoop je uberhaupt je origineel, want dat lijkt me niet?? Maar voor nu zal ik even doen alsof het een traditionele tekening is, dan vind ik hem zeker wel 200 euro waard, hij is onwijs mooi en straalt een soort geheimzinnigheid uit.
Amanda Voor dit werk eigenlijk dezelfde vraag als hierboven, verder 100,- euro, fris en vrolijk portret.
Wuis Ik vind dat er nog wat weinig kleur en diepte in zit 20,- euro
Femkeroosje Deze vind ik nog niets waard.
Horseydud De orka is erg mooi geworden, maar ik vind de pinguin niet in het geheel passen. 25,- euro
Ninajojo Opzich wel een mooi portret alleen niet echt spannend of bijzonder, hij ziet er wat plat en eentonig uit, doordat er weinig contrast gebruikt is 25,- euro
Pagina 96
Wuis 30,- euro
koetje10 beide 20,- euro
Oliebeer Hoewel misschien niet alles helemaal klopt vind ik dittoch een gaaf werk! 60,- euro
lalunamyo Wat een gaaf sfeervol schilderij 120,- euro
_bitje_ De eerste vind ik 80,- euro waard, de tweede wat minder, doordat ik de manen wat te veel op streepjes vind lijken en wat te weinig op echt haar.
Wuis Deze vind ik al een stuk beter dan voorgaanden!
Pagina 97
Carita Mooi portret 40,- euro
Janique Wat een prachtig sprekend poortret 120,- euro
Wuis Wouw de vooruitgang is duidelijk te zien! 40,- euro
pagina 98
astridjhu Wat leuk die hond! Lekker speels, toch denk ik dat dit minder aansprekend is dan een 'regulier' portret 20,- euro en 30,- euro voor de tweede.
Wendy15 Mooie felle kleuren! 60,- euro
Wendyoost Dit vind ik echt een prachtige tekening, heel sprekend! 60,- euro
Andante Dit is weer eens iets anders, mooi! 40,- euro
horseydud Ik vind je tekeningen wel leuk en mooi, maar ze zijn zo leeg, daarom vind ik het een beetje moeilijk om ze te taxeren, voor deze 25,- euro
pagina 99
lalunamyo 80 euro
_bitje_ Bij het eerste paard vind ik de manen wat slordig 30,- euro de tweede vind ik wel mooi, alleen ziet de hals er een beetje vaag uit, 40,- euro
Wendyoost Wat een ontzettend leuke aquarel! 40,- euro
Carita Ik vind dit een mooi portret, alleen heeft het paard niet echt een uitstraling, hij kijkt een beetje zweverig zeg maar, dat vind ik wel jammer. 30,- euro