[VER] Ik heb je liever dan lief…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rivendell

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 11:27

Pb graag

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 11:40

Kunnen jullie svp een pb vragen in een pb?
Nu wordt het topic bevuild met oneliners over pb's.
Dank u!

Ik denk iedere keer dat het verhaal verder gaat maar nee....

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-25 15:37

Vandaag een wat langer stuk, heb er ook iets langer aan gezeten deze keer.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer hij op tv op zoek is naar iets om te kijken, gluur ik vanuit mijn ooghoeken naar hem. Hij zit wat onderuit gezakt met een arm nog om me heen. Ik kan inderdaad geen teleurstelling op zijn gezicht aflezen, tenzij hij echt ontzettend goed geworden is in acteren.

Terwijl de geluiden van de tv maar half bij me binnenkomen, gaat mijn hoofd nog steeds als een razende van hot naar her. Ik vraag me af wat het precies is dat er veranderd is tussen ons, of ik misschien teveel veranderd ben en wat het betekent dat ik het gevoel heb de Daniëlle te moeten zijn waar hij mee getrouwd is. Vroeger leek alles zoveel makkelijker te gaan, zelfs na de komst van Feline zijn we niet veranderd in een uitgeblust stel dat alleen maar leefde om poepluiers te verschonen en flessen te geven. Tijdens de eerste maanden van mijn zwangerschap van Feline voelde ik me ontzettend goed en aantrekkelijk. Niels adoreerde mijn veranderende lijf en hij sprong nog net niet uit zijn vel van trots. De laatste twee maanden van de zwangerschap en net na de bevalling heeft hij echt álles uit de kast getrokken om me te kunnen helpen. Ondanks de niet geheel “ongeschonden” bevalling, konden we werkelijk niet van elkaar afblijven, zelfs met alle vermoeidheid die erbij kwam kijken.
Ik denk dat dit veranderd is toen we probeerden voor de tweede keer zwanger te worden… Het was allemaal niet meer zo vanzelfsprekend, met een klein kind erbij is het allemaal net wat meer plannen om tijd voor elkaar te hebben. Ik denk dat wanneer ik heel eerlijk ben, er toen ingeslopen is dat het soms een “moetje” is. Mijn cyclus in de gaten houden, timen wanneer we dan de tijd zouden hebben en soms echt met tegenzin tóch bezig gaan. Het heeft ook zeker niet geholpen dat Niels in die tijd wel eens wat last had van prestatiedruk en meer dan eens gefrustreerd weggelopen is.
Wat een opluchting was de positieve test op dat moment. Helaas is de zwangerschap van Tygo een stuk minder fijn verlopen. Veel last van zwangerschapskwaaltjes en voor mijn gevoel was ik een olifant, wat er ook voor zorgde dat ik absoluut geen behoefte had aan seks.
Ik kan me nog goed herinneren dat we Feline een weekend naar mijn ouders hebben gebracht om toch nog wat tijd samen door te kunnen brengen, maar toen we eenmaal op het punt kwamen dat puntje bij paaltje zou komen, heb ik het halve bed onder gespuugd bij zijn eerste bewegingen. Daarna heb ik het niet meer willen proberen, met de gedachte dat het na de geboorte wel weer recht zou trekken.
Eigenlijk is het alleen maar slechter geworden vanaf toen. Twee kinderen is echt veel meer werk, kost bakken met energie, tijd en geduld. Vanaf dat moment zijn we eigenlijk alleen maar vader en moeder geweest…

Ik voel zijn hand even zacht in mijn schouder knijpen waardoor ik weer in het hier en nu ben.
‘Was je ver weg?’
‘Eerlijk gezegd wel ja.’
‘Ik neem het je niet kwalijk hè Daan.’ – Zijn stem half fluisterend en zijn duim aaiend over mijn schouder.
‘Ik wel. Ik blijf het verpesten, terwijl je aan alle kanten rekening met mij probeert te houden.’
‘Je verpest het niet.’
‘Ik wil gewoon niet eindeloos in hetzelfde cirkeltje blijven rondgaan.’
‘Dan gaan we samen proberen om dat cirkeltje te doorbreken, maar als je iedere keer alleen maar jezelf de schuld blijft geven van alles dat er minder gaat, kom je er ook niet uit. Vanavond ook; je kunt blijven focussen op het blokkeren, maar je kunt ook kijken naar wat je wel hebt gedaan. Je stond als prachtige verschijning in jouw lingerie voor me, hebt mij meegenomen in jouw aanrakingen en dus buiten jouw comfortzone, je hebt me vanavond weer wat meer toegelaten. Ik accepteer dat er nog een grens is waar we nog niet zijn omdat dit voor jou nog niet oké is en ik hoop dat jij ziet dat ik die grens erken zonder teleurstelling. Dus er is niks verpest.’ – Zijn blik heeft hij geen seconde afgewend van die van mij, waardoor zijn woorden dubbel zo hard binnenkomen. Ik laat mijn hoofd weer tegen zijn borst zakken en sla een arm om zijn buik heen. Sinds lange tijd voelt het weer of we beiden heel dichtbij elkaar zijn.
‘Zullen we gewoon naar bed gaan? Ik wil gewoon fijn tegen je aanliggen en samen in slaap vallen.’ – Bevestigend zet hij de tv uit. Ik sta op en sla het dekentje om me heen. In onze weg richting de trap om naar boven te gaan rapen we de nog verdwaalde kledingstukken op. Hij raapt mijn Bh van de grond en ik zie hem even glimlachen voor hij deze weer aan me teruggeeft.
Boven in bed ga ik inderdaad dicht tegen hem aanliggen en met zijn arm om me heen valt hij nog voor mij in slaap.

Deze ochtend ben ik wakker voor Niels en voordat ik de kinderen hoor. Niels ligt op zijn rug, met de dekens die alleen zijn knieën nog bedekken. Ik observeer zijn bijna naakte lijf; zijn brede borstkas, toch enigszins brede schouders en zijn stiekem ontstane buikje. Het is nog niet zo gegroeid dat de lijnen van zijn heup niet zichtbaar meer zijn, maar het is duidelijk meer dan een paar jaar geleden. Net onder de rand van zijn boxer zijn de contouren van zijn “ochtend toestand” duidelijk zichtbaar.
Ik twijfel heel even om tegen hem aan te gaan liggen, maar het geluid vaan een berichtje op mijn telefoon leidt me af.

Syl:
“Goedemorgen, gisteren nog vergeten te sturen dat ik veilig weer thuis aan ben gekomen. Nogmaals; vond het erg gezellig en hopelijk snel weer!”
Ik stuur terug dat ik daar wel vanuit ben gegaan en dat ik het ook gezellig heb gevonden. Als ik me weer omdraai om toch tegen Niels aan te gaan liggen, is hij al wakker en op zijn zij gerold. Hij steekt een arm uitnodigend naar me uit.

‘Goedemorgen schoonheid. Kinderen nog niet wakker?’ – Ik nestel me tegen hem aan, hij voelt warm aan.
‘Ze zijn nog stil, dus misschien hebben we geluk.’ – Ik voel dat hij met zijn hand over mijn buik streelt.
‘Het is ook nog vroeg hè, al hoor je mij zeker niet klagen.’ – Hij trekt me nog net iets dichter tegen hem aan en hij maakt een zacht brommend geluid.
‘We kunnen nog even in bed blijven óf we kunnen kijken of we in deze rust op ons gemak een kop koffie kunnen drinken.’ – Zijn grip om me heen verstevigd hij nog wat meer.
‘Nee, die koffie kan me even gestolen worden.’ – Hij duwt zijn neus in mijn haar en kust me net achter mijn oor.
‘Niet weer in slaap vallen hè.’
‘Wees niet bang, slapen gaat toch niet meer lukken. Mijn wekker gaat over een kwartiertje toch. Ik wil gewoon nog even van je genieten zo.’ – Zijn woorden klinken gedempt door zijn gezicht in mijn haar. Zijn hand laat hij van mijn buik even over mijn heup en een klein stukje over mijn bil gaan, maar hij maakt verder geen aanstalten tot meer.
Dit vind ik fijn, gewoon een aanraking zonder dat daar meteen de verwachting van seks aan vast zit. Even kunnen voelen dat dit ook genoeg kan zijn.
Na een tijdje hoor ik hem toch weer wat zwaarder ademen en voel ik zijn lijf zwaar worden tegen dat van mij.

‘Niels!’ – Ik roep hem fluisterend en schud wat met mijn schouders.
‘Hmmm.’ – Zijn hand die op mijn bovenbeen gestrand is voordat hij weer in slaap is gevallen, beweegt nu weer naar boven en gebruikt hij om zichzelf wat op te richten. In plaats van de gebruikelijke snelle ochtendkus krijg ik nu een uitgebreide zoen waarbij hij zijn onderlichaam wat dichter tegen me aandrukt om vervolgens om te draaien en met een gelukzalige zucht uit bed te stappen.
‘Kom, koffie. Anders komen we vandaag het bed niet meer uit denk ik zo.’ – Ik lach hem hoofdschuddend toe.
‘We zullen toch moeten werken vandaag.’
‘Nog even, dan is het vakantie.’

Niels is al naar beneden als ik mijn ochtendjas omsla en het bed opdek. Voordat ik de trap afga, luister ik aandachtig of ik nog geen geluid uit de kamers van de kinderen hoor komen. Eenmaal beneden komt de geur van vers gezette koffie me tegemoet. Niels zit aan de eettafel met twee koppen koffie, waar hij er een van naar mij schuift. Lang hebben we helaas niet de tijd, nog voor ik kan gaan zitten komen de eerste huil-geluiden al van boven.

De rest van de ochtend verloopt als ieder ander; samen zorgen dat de kinderen en wijzelf op tijd klaar zijn om aan de rest van de dag te beginnen.
Niels gaat als eerste om de kinderen voor het werk bij de opvang af te zetten, ik rij meteen naar het werk toe.

In deze twee weken lijkt iedere dag vrij veel op de vorige. Het enige verschil is de sfeer die er thuis hangt. Waarbij ik eerder merkte dat Niels gespannen en chagrijnig thuis kwam van het werk, lijkt dat nu veel minder te zijn. Uiteraard is hij moe na een lange dag werken, maar het knorrige is er wel redelijk vanaf.
Als de kinderen in bed liggen, knuffelen we ook meer met elkaar. Zelfs als we beiden een enorme berg aan werk hebben om thuis nog af te maken, zorgen we er altijd voor dat we na het werk nog een momentje samen hebben.
Het enige moment waarop ik wat spanning voel, is als er een berichtje van Syl binnenkomt. Het zijn onschuldige berichten waarbij ze vraagt hoe het gaat of antwoord geeft op een vraag vanuit mij, maar iedere keer ben ik weer bang dat er toch iets raars in zou staan.
Ik heb haar bewust de afgelopen anderhalve week niet uitgenodigd om langs te komen, wat ze leek te begrijpen. Het stomme is dat ondanks de vooruitgang die Niels en ik maken, ik haar toch op een bepaalde manier mis. Het onbezonnen misschien wel.

Vandaag is weer een dag dat ik thuis ben en Niels gewoon aan het werk moet, dus heb ik voorgesteld dat ze wel even langs kon komen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-25 18:12

Oehhhh F5 F5 volgende stuk graag.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-25 23:44

Goed stuk weer, benieuwd naar het volgende stuk

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 00:04

Zeker een goed stuk.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-25 16:18

Een klein stukje voor vandaag!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voordat ze er is, fatsoeneer ik mezelf nog even. Mijn haar heb ik twee dagen in een knot gedragen, dus dat zit als een in elkaar gedraaid rattennest bovenop mijn hoofd. Als ik er een borstel doorheen probeer te halen, verandert het steeds meer van een rattennest in een getoupeerde poedel. Ik moet moeite doen om de neiging te onderdrukken om mijn haar weer in een knot vast te maken.
Na wat aangeklooid te hebben met mijn haarborstel, besluit ik toch nog even snel onder de douche te stappen, al hoop ik dat Syl niet vroeger komt dan afgesproken.
Het warme water voelt ontspannend aan op mijn huid, de shampoo waarmee ik mijn haar was, zorgt er al snel voor dat mijn haar niet meer aanvoelt als stro en wanneer ik mezelf was terwijl ik wacht tot mijn conditioner zijn werk doet, merk ik dat ik toch wat gespannen ben voor de komst van Syl. Niet zozeer Syl zelf, maar meer dat ik er toch vanaf dat ik haar uitgenodigd heb meer naar uitgekeken heb dan ik dacht.
Het lijkt bij haar allemaal zo veel simpeler dan bij Niels op het moment. Dat kan ik hem niet kwalijk nemen, want het ligt volledig bij mij. Ik wil alleen zo graag weten waarom dat bij haar niet is. Waarom voel ik me bij haar niet volledig in de blokkade schieten?
Ik stap de douche uit, waarbij ik weer een glimp opvang van mijn naakte lijf. Ik ben de laatste tijd toch stiekem best veel afgevallen, ik zie de botten van mijn heupen vrij goed geaccentueerd en ik schrik er toch wel van. Ik ben nooit een stevige vrouw geweest, maar heb altijd wel rondingen gehad. Ondanks mijn zwangerschappen heb ik nooit te klagen gehad over mijn borsten of buik, maar nu blijft er toch bar weinig over van mijn rondingen.
Ik wend mijn blik weer af en droog me snel af om me vervolgens weer aan te kleden. Ik smeer nog wat producten in mijn haar en föhn het nog snel een beetje droog. Gelukkig duurt het niet lang eer mijn haar droog genoeg is.

Alsof het zo getimed is, gaat de deurbel als ik van de trap af kom. Syl staat te stralen als ik de deur open en ik kan zelf ook een brede glimlach niet verbergen. Al vanaf binnenkomst kletst ze ronduit over haar werk en de plannen die ze heeft om toch weer te gaan studeren. Ze lijkt toch erg vast te houden aan haar “originele” plan om geschiedenis te gaan studeren en toch het onderwijs in te willen.
Als vanzelf pak ik al luisterend twee wijnglazen en zoek een mooie fles lichtere wijn uit om soldaat te maken. Ze vraagt me of het vreemd zou zijn als ze wederom stage zou lopen bij ons op school, waarop ik zonder veel na te denken antwoord dat de kans om wederom als stagiaire aangenomen te worden eigenlijk niet bestaand is.

‘Maar ik heb toch als stagiaire prima gefunctioneerd op school?’
‘Syl, lieve schat, je bent toch echt wel slim genoeg om te bedenken dat er na alle roddels en gebeurtenissen weinig enthousiasme is vanuit het bestuur om jou weer aan te nemen als stagiaire?’
‘Ja, ergens wel, maar ik vond het zo fijn om daar rond te lopen. Voelde me er helemaal thuis.’
‘Luister, je weet dat er bekend is geworden dat jij en ik…’ - Ik maak een handgebaar van haar naar mezelf.
‘Om het in de woorden te brengen die mij ook verteld zijn; Dat wij geflikflooid hebben. Nu is het flikflooien tussen collega’s of collega’s en stagiaires natuurlijk niet verboden, maar écht chique is het niet te noemen… En dan laat ik de gebeurtenissen er rondom nog buiten beschouwing. Dus nee, ik denk niet dat je nog als stagiaire bij ons aan de gang kunt.’ – Ik zie haar enigszins beteuterd kijken, maar ze lijkt het ook wel te snappen.
‘Hoe gaat het re-integratie traject bij jou eigenlijk?’ – Ze legt een hand op mijn onderarm en die plek lijkt meteen te tintelen.
‘Langzaam. Ik wil eigenlijk weer vol aan de slag, maar de bedrijfsarts vindt het nog te vroeg. Ze is ervan overtuigd dat teveel werkdruk weer voor een terugval kan zorgen, dus is het een lange termijnplan.’ – Ik zucht diep, deels omdat de langzame gang van zaken me frustreert, maar ook omdat ze haar hand nog steeds op mijn arm heeft liggen, het getintel zich uitbreidt en ik dat niet wil laten merken.
‘Die “vrije dagen” zijn ergens ook wel fijn toch?’ – Ze kijkt me met een guitige blik aan en ik hoor een speelse, plagende ondertoon in haar stem.
‘Nou, zo vrij zijn ze tegenwoordig niet meer.’ – Ik zeg het met een lach, waarop ze een beetje een kleur krijgt. Ik beweeg mijn arm subtiel onder haar hand vandaan om mijn glas wijn te pakken.
‘Oh, maar dan ga ik wel weer hoor, als je een échte vrije dag wil!’ – Ze maakt aanstalten om op te staan, maar blijft me speels aankijken.
‘Ga dan.’ – Ik lach breeduit naar haar en ga achterovergeleund op de bank zitten.
‘Je bent gemeen!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 18:16

je het lijkt inderdaad wel veel minder beladen tussen die 2. Leuk stuk, ben benieuwd naar het volgende.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 20:03

Leuk stuk weer, meer!

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-25 15:48

‘Misschien, maar jij blijft zitten terwijl je zegt dat je gaat.’ – Ik haal mijn schouders even op en lach naar haar.
‘Je weet dat ik niet weg wil gaan.’ – Ze schuift iets naar me toe.
‘Zeg dat dan ook niet.’ – Ik houd mijn rol nog héél even vast, ik vind het wel leuk om haar een beetje te plagen.
‘Oké, oké, mag ik alsjeblieft blijven dan?’ – Ze pakt mijn handen vast en kijkt me, gespeeld, smekend aan.
‘Nou vooruit dan, als je lief bent.’ – Ik lach wat, neem nog een slok van mijn wijn voordat Syl mijn wijnglas uit mijn handen pakt en het op tafel zet. Ze brengt haar gezicht dichtbij het mijne.
‘En wat versta je onder lief zijn dan?’ – Ze aait met haar rechterhand over de binnenkant van mijn knie.
‘Als ik je dat moet gaan vertellen, schiet dat niet echt op hè.’ – Ik draai een lok van haar blonde haar rond mijn vinger. Als ze me kust en daarbij haar hand naar mijn dij verplaatst, houd ik haar tegen.
‘Even voor de duidelijkheid; géén verwachtingen.’ – Ik probeer haar doordringend aan te kijken, maar wanneer ze in mijn oor fluistert “geen verwachtingen” en daar vervolgens een uiterst zacht kusje plant, heb ik kippenvel tot op mijn hoofd.

Alsof we nooit een pauze gehad hebben, lijkt ze ieder plekje feilloos te vinden, weet ze precies wat ze doet en wanneer te stoppen, nog voor ik het zelf besef. Het lijkt allemaal nog vele malen intenser dan ik me herinner van vorige keren. Iedere keer als ik denk dat ik niet meer kan, verandert ze naar zachter, rustiger of verplaatst ze naar een andere plek waardoor ze me compleet waanzinnig maakt. Als ik mezelf voor de vierde keer bijna smekend “Syl, alsjeblieft…” hoor zeggen, is er voor mij geen houden aan. Ik verdwijn voor even compleet van de wereld, raak overweldigd door de golf aan sensaties die door mijn lijf trekt en bonkt mijn hart zo ongeveer mijn borstkas uit. Het voelt of ik een dubbele marathon heb gelopen, maar ik heb me tegelijkertijd in heel lange tijd niet zo ontspannen gevoeld.
Als ik mezelf iets opricht, lijkt de wereld nog een beetje te draaien, al zorgt het zelfvoldane gezicht van Syl ervoor dat ik vrij snel weer bij mijn positieven kom.

‘Lief genoeg?’ – Nog steeds die zelfvoldane glimlach rond haar mond.
‘Ook nog om bevestiging vragen? Volgens mij was het wel duidelijk.’ – Met enigszins wat schaamrood op m’n kaken, help ik haar overeind.
‘Ik hoop maar dat de buren niet thuis zijn, óf dat de muren goed geluidsdicht zijn.’ – Ze schatert om haar eigen opmerking, maar ik voel mijn gezicht gewoon steeds roder worden.
‘Nou, zo erg was het nou ook weer niet.’ – Ik pak mijn blouse van de leuning van de bank om deze weer aan te trekken.
‘Nee, dit was echt heel lieflijk en teder.’ – Ze trekt haar wenkbrauwen op om haar sarcastische ondertoon kracht bij te zetten.
‘Jij had anders ook geen eed van stilte afgelegd hoor!’
‘Je hebt gelijk, ik ben wel wat gretig geweest net, maar ik wilde niet dat het zou stoppen na tien minuten. Zeker niet na mijn eerste keer.’
‘Syl, lieverd, ik ben nog steeds niet net zo comfortabel als jij met die openheid van jou. Laten we het erop houden dat het fijn was.’ – Ik sta op om zowel mijn ondergoed als mijn pantalon van de grond te rapen. Ik had gehoopt dat het nog even op zich zou laten wachten, maar het schuldgevoel zit alweer in iedere vezel van mijn lijf.
‘Het was fijn inderdaad. Zo fijn dat ik zie dat ik er wel zo weer vandoor moet, ik ga vandaag namelijk écht niet wachten tot Niels thuiskomt.’ – Ze is bezig met haar linkervoet door haar broekspijp heen te wringen, maar ik kan van haar gezicht aflezen dat ze het niet fijn vindt dat ze alweer moet gaan.
‘Syl, ik zie aan je dat je geïrriteerd bent en ik kan dat helemaal snappen, maar je wist van tevoren hoe deze afspraak in elkaar zou zitten. Dat we het nu samen fijn hebben gehad en de tijd “op” is, is de harde realiteit waar je mee ingestemd hebt.’
‘Jij bent zo meteen niet weer alleen in een studio. Jij zit niet te wachten tot de ander weer tijd heeft. Ik weet waar ik mee ingestemd heb, maar mag ik ook even de ruimte hebben om een manier te vinden waarop ik er makkelijker mee om kan gaan alsjeblieft?’ – Het komt snibbig haar mond uit. Ik denk dat we beiden weten dat we allebei gelijk hebben, maar dat het voor haar, begrijpelijk, net even wat lastiger is.
‘Natuurlijk mag dat. Hé, kom nog eens even bij me zitten.’ – Ik sla een arm om haar heen. Ik voel dat ze haar hoofd tegen mijn schouder laat rusten.
‘Mag ik één ding van je vragen?’ – Ze mompelt.
‘Uiteraard.’
‘Mag ik zo héél af en toe iets meer van jouw tijd dan dit? Zoals die ene keer op het terras, meer vraag ik niet van je.’ – Ik aai even over haar hoofd en geef een kusje bovenop haar hoofd.
‘We kunnen zo nu en dan wel buitenshuis afspreken. Als er dan maar niets van dit getoond wordt.’

Nog voor Syl een antwoord kan geven, hoor ik mijn telefoon gaan. Verschrikt kijk ik naar de tijd en herinner me dat ik Niels beloofd heb om vandaag de kinderen bij zijn ouders op te halen omdat hij nog vrij laat een vergadering zou hebben.
Ik veer op van de bank en zie inderdaad “Niels” in het beeldscherm staan.

‘Hey schat.’
‘Hey Daantje, ik weet niet of je de deur al uit bent, maar ik ben eerder klaar. De vergadering is uitgesteld naar volgende week, dus ik rijd nu zelf wel even langs mijn ouders.’
‘Ik was de deur nog niet uit. Is helemaal goed! Ik heb voor vanavond voor ons trouwens biefstuk en pepersaus gehaald, de kinderen hebben kipfilet, dus laat ze niet teveel meer snoepen bij jouw ouders!’ – Ik weet dat biefstuk met wat frites of salade een van zijn favoriete avondmaaltijden is, dus ik hoop dat het wat afleidt van mijn afspraak met Syl van vandaag.
‘Dan komen we extra snel naar huis, écht zin in!’ – Ik hoor hem bijna zijn lippen aflikken.
‘Nou tot zo dan lieverd.’
‘Tot zo schat!’ – Ik hang op en wacht bewust even met mezelf omdraaien naar Syl. Dit was beslist niet wat ze op dit moment kon gebruiken, maar is wel hoe het in elkaar steekt.

‘Goed, ik ga voordat ik tegen je “schat” aanloop.’ – Ze trekt er een vies gezicht bij.
‘Syl…’
‘Nee, laat me gewoon maar even mokken. Dat trekt vanzelf wel weer bij, kan het nu gewoon even niet zo goed hebben.’

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 16:52

Goed stuk weer.
Maar pffff zo blij dat ik niet zo'n dubbel leven heb, niks voor mij

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 17:44

Heel mooi stuk weer..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 18:49

Oef goed stuk, maar oh oh oh wat een lastig pakket weer. net een soap.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 07:52

Ah goed stuk weer! :j
Krijg toch langzaam wel jeuk van Syl, iets met grenzen aangeven enzo, terwijl Niels zo z'n best doet. Maar ja, de strijd tussen hart en hoofd hè... -O-

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:51

Pfffffff ik zou een hartaanval krijgen van al die zenuwen.