Dat is lief gezegd San, maar ik weet niet of dat zo is haha.
Zo ben ik inderdaad aan t doen Ibbel!
Thanks Art, ik hou jullie op de hoogte
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 19-10-20 19:00
eva1969 schreef:
Dat is lief gezegd San, maar ik weet niet of dat zo is haha.
Zo ben ik inderdaad aan t doen Ibbel!
Thanks Art, ik hou jullie op de hoogte
Denk ik wel. Je hebt anatomie van honden goed in de vingers, kunt goed overweg met het maken van de vacht, als je de blik weet te vangen ben je halverwege .
Seven
Geplaatst: 19-10-20 19:24
Eens met san dat kun jij Eva Slim om er andere fotos bij te zoeken van zelfde rassen.
Roodborstje ook weer zo'n geweldig vogeltje en ik denk dan ook gelijk aan kerst Ziet er al heel mooi uit san
Hier eerste opzet gemaakt voor mn gold schilderij helemaal enthousiast over de foto hopelijk word het schilderij net zo mooi
Art_Ificious
Geplaatst: 19-10-20 19:29
veelbelovende opzet.
Dankzij de tip om de foto wat aan te passen heb ik een idee. Ik kon echter geen geschikte foto's vinden om in photoshop wat te proberen dus ga ik voor artistieke vrijheid en geheel uit m'n hoofd werken (voor de plant, de vogel ga ik wel vanaf de voorbeeldfoto tekenen) hopelijk wordt het wat
Heel leuk Art, ook met die sneeuw zo, supergeslaagd!
Art_Ificious
Geplaatst: 19-10-20 21:21
oh dank jullie wel
op facebook zijn mijn vrienden/familie en kennissen/collega's van 't werk ook erg positief over deze. Heb ook de vraag gesteld of het kaartwaardig is, tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad.
Jeetje wat gaan jullie hard! Ik volg alles maar niet steeds tijd om te reageren
Ijsvogeltje is echt heel gaaf geworden! En die boxer sprong er ook echt uit. Leuk effect art met dat nagemaakte pastel als onderlaag. Het is inderdaad net een kaart geworden, heel mooi. Seven jij gaat echt zo snel! Ziet er alweer veelbelovend uit! Geweldig mooi weer san! Knap ook hoe jij zo zonder schets kunt werken. Ik ben vandaag weer eens wat aan het schilderen geweest. Direct met verf opgezet onder het mom van nieuwe dingen proberen. Ben nu nog in de fase dit is hopeloos ben benieuwd haha
Oe ik ben helemaal enthousiast Sqmen met mn mqn net naar de plaatselijke kunst winkel geweest want moest verf hebben. Maar heb zoiets moois gekregen van mn man. Ok voor niet schilderaars is dit vast een dom kado maar ik ben er zooooo blij mee. Namelijk;
Geweldig voor in onze nog te maken keuken aan de muur. Er moet een ijsvogel opkomen maar hoe weet ik nog niet maar ben helemaal enthousiast