LoveUggs schreef:Heel langzaam maken we wat vooruitgang...
[ [url=m/9IG3Hn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg ontzettend last van mijn nek dus heb een laptop 'standaard' (zo'n schuine) gekocht en dat werkt gelukkig wel!
o wat super handig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Ja het scheelt echt.
Ik heb mijn moeder aangestoken met plantendit is mijn eerste painting, mijn moeder een ruime week later begonnen met een 5 luik. Die van mijn moeder is al af. Binnen een dag of 3 had ze geloof ik het eerste deel al af.
LoveUggs schreef:Heel langzaam maken we wat vooruitgang...
[ [url=m/9IG3Hn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg ontzettend last van mijn nek dus heb een laptop 'standaard' (zo'n schuine) gekocht en dat werkt gelukkig wel!
Maartje_M schreef:Oh ja die zakjes zijn echt een hel hahaha. Zelfs de hersluitbare vond ik een drama. Goed dat je bakjes onderweg hebt
Ik zou willen dat ik zo snel kon gaan. Maar ik heb hier nog 3 jonge kinderen waarvan eentje van 1,5 die alle steentjes overhoop gooit als ik in zijn aanwezigheid bezig bengebonden aan zijn slaapje dus
ItsMe2 schreef:Hier vanavond ook weer een stukje gedaan. Met een pennetje gaat het wel een stuk sneller als met een pincet. Ik ben er blij mee
LoveUggs schreef:Daar is de pincet idd voor.![]()
Ik heb echt gigantisch veel pennetjes en pincetjesdie zaten bij een van de bewaardoosjes die ik heb. Ik denk dat ik er van beiden een stuk of 10 heb, en een stuk of 15 stukjes wax. En dan heb ik nog niet eens alle nieuwe binnen gekomen paintings open gemaakt. Er liggen nog 3 dichte paintings in de kast die ik de afgelopen dagen binnen heb gehad en nog moet controleren
(Ja ik ben wat enthousiast geweest met bestellen)
Dus als iemand daar iets van nodig heeft.. Laat het even weten voor je zelf wat aanschaft. Je mag het tegenover het betalen van de verzendkosten zo hebben. Al zou een postzegel denk ik gewoon genoeg zijn
mirgino schreef:[ [url=m/CFRb7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik kreeg deze van vriendinnen 54 duizend steentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelf zou ik het geduld er niet voor hebben maar zij heeft er al vele gemaakt....
LoveUggs schreef:mirgino schreef:[ [url=m/CFRb7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik kreeg deze van vriendinnen 54 duizend steentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelf zou ik het geduld er niet voor hebben maar zij heeft er al vele gemaakt....
Wauw die is mooi duidelijk! Hoe groot is deze?