Oh wat een plaatje! Hij zit daar zo aandachtig te kijken. Mijn kat gaat altijd met z'n hol op m'n boek OF potloden liggen :s
Lisette0
Geplaatst: 23-05-16 21:45
Jaa, hij kan zo lief kijken, dan wil ik 'm het liefst plat knuffelen. Daarom viel ik ook voor 'm eigenlijk, haha. Vorige week zaterdag hebben we hem opgehaald uit het asiel, en hij zat zo schattig naar ons te kijken vanuit z'n mandje. Kwam niet direct uit zichzelf naar ons toe, maar nadat ik 'm een kroel had gegeven kwam hij wel bij ons en lag ie spinnend op schoot.
En tja, typisch katten gedrag, overal bovenop gaan zitten, hahaha. Hij mag niet op tafel en gelukkig doet ie dat sowieso al nauwelijks. Zelfde geldt voor het aanrecht. Dus iets van opvoeding heeft hij gelukkig wel gehad.
Hij ligt wel constant op de afstandsbedieningen. Echt, alsof ie het erom doet...
Wat een schatje, die kat! Leuk dat je nu ook een kleurvriendje hebt, ik heb er ook twee. Die van mij doen precies hetzelfde als de kat van Mischa en aangezien de jongste niks om regen geeft en daardoor dus regelmatig zeiknat binnenkomt, heb ik geleerd om m'n boek netjes op te ruimen. Scheelt iig een hele hoop vlekken in je boek!
Och, als de pagina's op zijn, beginnen we gewoon een nieuw topic. Ik vind het gewoon veel te leuk om hier al die werkjes van de anderen te bewonderen. Fijn toch hoe ieder zijn stijl en zijn voorkeur heeft. Ik zou trouwens willen dat postzegels zo vrolijk van kleur zouden zijn als de plaat vanop de vorige pagina.
Maar dan kan ik het ook niet laten m'n schatjes te laten zien!
Lisette0
Geplaatst: 24-05-16 23:19
Ooh smelt! Wat een leuke foto's allemaal!
Die zwart witte moest ik om lachen. Op de foto is het net of die een stropdasje om heeft. Vooral door het zwarte kinnetje, maar nu kan ik het niet meer anders zien xD
Lisette, zeker een viespeuk! Ik woon tegen een bos aan, dus je kan ook wel raden wat bosgrond+regen+witte pootjes doen... en dan heb ik ook nog een wit-grijze laminaatvloer liggen. En als het regent leg ik ook al standaard wat kleine handdoekjes klaar, omdat ik weet dat ik ze nodig heb.
De foto is van vorige week, maar die stropdas was me zelf nog niet opgevallen! Ze zit er ook wel erg banketstaaf bij, maar zo is ze. Wel een echte Smokingpoezz!
Maar wat een super leuke katten komen er voorbij zeg!
Nerwen, jouw kat zit er wel echt dicht bovenop om te controleren of je wel tussen de lijntjes kleurt!
Weer even on topic... Sorry Missy, had je plaat even gemist! Vrolijke postzegels, zo zouden ze in het echt moeten zijn!
OnMyWay
Geplaatst: 26-05-16 16:01
Alvast begonnen aan mijn eerste plaat uit Imagimorphia! Ik ben nog aan een aantal platen bezig in Animorphia, maar ik kon het niet laten