In opdracht breien doe ik alleen voor vrienden/collega's die baby's krijgen. Patentsteek ken ik alleen met diepe insteek, maar das echt niet lastig. Heen: alles averecht. Terug: 1 steek averecht, 1 steek recht diep insteken.
Ik heb trouwens een mooi borduurpakket gekocht in Vietnam. Drieluik van 3 x 38x38 cm. Voor nog geen 8 euro
Grappig Marieke: ik doe juist heengaande naald dieper insteken en teruggaand averecht. Dat is de halve patent en ik wil juist de "lange" steek aan de voorkant hebben ipv aan de achterkant. Leuk koopje voor een borduurpakket
Twee rondbreinaalden nu, ze (als zijnde de rondbreinaalden) zijn net te kort om 1 rondbreinaald makkelijk te kunnen gebruiken .
Volgens mij moeten we zelf een deel 2 openen hoor, een mod sluit dan dit topic. Dacht ik
Danseresje
Geplaatst: 28-10-12 18:46
patpen, volgens mij is het de bedoeling dat wij gewoon zelf een nieuw topic openen en een mod vragen om deze te sluiten. als wij dat 'vergeten' dan komt er volgens mij op een gegeven moment een mod die deze sluit en een nieuwe opent....
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 28-10-12 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt
spotless
Geplaatst: 28-10-12 18:46
Hij is af!
De kabel in de rand en de blokjes recht-averecht op de voorpanden komen met dit garen niet zo erg uit de verf maar al met al vind ik 'em toch wel leuk geworden. Alleen nog een sluiting. Ik denk dat van die "leertjes" met een houtje-touwtje wel leuk zal staan. Weet iemand hier daar toevallig een adresje voor? Niet gek in 8 dagen tijd (hoezo verslavend )
De magic loop ff gegoogled. Blijk ik die destijds min of meer zelf uitgedokterd te hebben, wist alleen niet dat dat zo heet
Is het niet gebruikelijk dat degene die als 1e post op de laatste blz. van een topic het nieuwe opent...? (Sorry Nerwen )
Gaaf Spotless! Leuk die kleurtjes Ik doe nu net alsof ik jouw laatste zin niet gelezen heb
Ik ben trouwens ter afwisseling van het breien een deken aan het haken van granny squares Het breien vergt nog best veel concentratie, en het haken kan ik bijna met m'n ogen dicht. Zo heb ik toch altijd iets te handwerken.
patpen
Geplaatst: 28-10-12 18:56
spotless schreef:
Is het niet gebruikelijk dat degene die als 1e post op de laatste blz. van een topic het nieuwe opent...? (Sorry Nerwen )
Conclusie: Nerwen opent deel 2
Goed project dat vest! Houtje touwtje wordt misschien wat te druk. Ik zou er géén sluiting in de vorm van knopen of zo aanzetten maar bijvoorbeeld sluiten met een speciale (sier)speld.