En het is ook niet mogelijk om er een grtoter gat in te maken? sorry misschien kieskeurig oid, maar het haar is van mijn verkochte en inmiddels wss ingeslapen paardje, en betekend veel voor mij. Het nadeel van een bedel die je eraan klikt is dat ik bang ben om hem kwijt te raken oid, zou een gewoon bedeltje ook mooier vinden mocht dat toch mogelijk zijn.
Je klikt de bedel er niet aan, die schuif je er gewoon op net al een kraal. Nee het gat kan niet groter gemaakt worden omdat het glas is. Maar voor 15 euro kun je je geen bult vallen toch?
Dus wel gewoon zoals de 'kralen' aan een pandora/imenso bandje gaan of begrijp ik je nu verkeerd? Ikzoek een bedeltje die aan het armbandje gaat en niet eraan hangt zegmaar. Kost het maar 15,-?
singasong
Geplaatst: 19-06-12 12:23
Ja ik weet het... .ik vraag veel te weinig Een bedel 'hangt' altijd. De kraal hangt aan een 'oog' en dat oog schuif je aan je armband.
Ik moet voor een kindje van 9 jr. een ketting maken. Deze moet rond om haar hals vallen. Welke afmeting zou die ketting moeten hebben? Heb echt geen idee.
Omdat dit topic de 100 pagina's heeft bereikt heb ik een nieuw topic voor jullie aangemaakt: [UK] [CENTRAAL] Sieraden maken! Deel 2 Jullie kunnen daarin verder praten.