Ah nee, vind ik juist heerlijk. Lekker onder een boom in een schaduw en verder niks doen
Keandra
Geplaatst: 18-07-14 16:51
Voor mij is het nu ook niet te doen om te borduren. Gisteravond geprobeerd maar na een paar lijntjes mee gestopt. Heb een haaklap terug boven gehaald. Dat is gewoon niet nadenken.
leuk dit topic, hier ook een bij vlagen fanatieke borduurster. Heb vandaag een borduurwerk(je) afgemaakt voor mijn bruiloft. Moet hem alleen nog in (laten) lijsten. Dit is een voorbeeld ervan: http://www.borduurpakkettenwinkel.nl/me ... ervaco.jpg
maar dan met onze eigen namen en trouwdatum.
Moet nu weer op zoek naar een nieuw project. Iemand suggesties? liefst iets anders dan dieren, die heb ik inmiddels al heel veel gemaakt.
Ik ben nu dus bezig met dat zeezicht balkon ding, en een gedeelte hiervan moet met 2 draadjes geborduurd worden ipv 1. De stof is echter heel fijn geweven (27 ct oftewel 10.5 draaden per cm) dus dat gaat enorm lastig. Heeft iemand misschien tips?
Hmmm ik ben er ondertussen achter waar het mis ging het is dus geen aida stof en de kruisjes moesten 2x zo groot worden .
Dat project heb ik even opzij gelegd. Ik ga hem ooi nog wel maken maar dan ga ik een nieuw stukje stof kopen en van de kleuren die ik al (veel) gebruikt heb een nieuwe strengen
Ipv daarvan heb ik gister de dmc secret perfume honey suckle afgemaakt, en ik ben nu bezig met de appel variant van dezelfde lijn .