Heb een konijn en kat in de aanbieding (andere konijn en katten voelen zich vast bezwaard )
Anoniem
Geplaatst: 11-05-17 09:57
Hallo! Ik heb (denk ik) een out of the box idee voor de liefhebber
Vannacht gedroomd over een vogel. Toen ik wakker werd wist ik al: 'Deze vogel bestaat niet in het echt...' Daarom zou ik het tof vinden als hij kan worden getekend! Volgensmij is dat vanaf een beschrijving wel heel lastig, dus er is geen goed of fout
Hier de beschrijving: -Lijkt heel erg op onderstaande foto (scholekster) -Witte poten -Oranje/rode borst -Dunne witte rand om het oog. -Oranje rand om de witte rand. -Oranje rand heeft een uitloper naar achter (lijkt op een eyeliner-streep) -Rest van de vogel is zwart
Foto: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Haematopus
KittyDylan
Geplaatst: 11-05-17 10:03
Ik heb nog twee hele mooie honden, als iemand zin heeft (Foto's door mezelf)
Volgens mij is dat onze stafford op de foto, hoewel ik me niet meer kan herrineren van welke foto
Riannex_
Geplaatst: 14-09-17 21:29
Wie kan er wat met deze foto van onze knappe dame
LufPony
Geplaatst: 15-09-17 17:18
Mijn lieve kleine Choco is vorige week plots overleden net 2 jaar oud geworden. Mis haar verschrikkelijk erg.. wat kan een dier toch ongelofelijk diep in je hart zitten. Sorry voor de spam maar heb zoveel foto's
Laatst bijgewerkt door Warboel op 08-01-18 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max twee foto’s zichtbaar aub
Kaatastrof
Geplaatst: 11-10-17 09:07
Leuk, Ophélia als postkaartje. Heb je een pbtje gestuurd.
Ik heb voor de liefhebbers nog wat foto's trouwens.
Fair
Geplaatst: 07-11-17 17:40
Ik wil dit jaar een kleine kerstkaarten collectie maken om ook evt te verkopen. Ik wil hiervoor graag foto's na tekenen. Ik zal dus de foto natekenen en daarna in een kerstkaart verwerken, die ik in RL ga verkopen. Als je het leuk lijkt dat jouw dier op een kerstkaart komt te staan, zou ik super graag een foto ontvangen! Als dank dat ik je foto mag gebruiken, kan ik eventueel de kerstkaart ook echt naar je opsturen, mocht je dat willen.
Als je de DA leuk vindt, kan je hem ook eventueel overnemen voor een aantal coins.
Eisen foto's: - Hele lichaam - Duidelijk - foto moet zelf gemaakt zijn of je moet toestemming hebben van de fotograaf.
Anoniem
Geplaatst: 07-11-17 18:35
Poes is vandaag 14 geworden ! Ik was 11 toen ik haar kreeg
Mocht iemand hier nog wat aan hebben voor projectjes etc., is hij vrij om te gebruiken. Mochten er verzoekjes zijn qua poses enzo, kan ik veel regelen met de hond
Laatst bijgewerkt door Warboel op 08-01-18 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max twee foto’s zichtbaar aub
Fnanne
Geplaatst: 14-12-17 11:29
Begonnen met een mooie foto van Tigress. Opzetje op A4.