Andante; dat soort kleurexperimentjes mag je echt vaker gaan doen! Top! Heel gaaf werkje is het geworden!
Sem_
Geplaatst: 14-03-09 12:00
Geen paard, maar toch. Voor de grotere versie moet je even een berichtje sturen.
Kasmir
Geplaatst: 14-03-09 15:04
Ik heb een pagina terug de foto van elanor uitgezocht om eens te proberen te schetsen op mijn vaders pc mét wacom tekentablet. Nu heb ik echt geen idee hoe ik ooit mijn muis weer ga waarderen wat werkt dat héerlijk zeg. Als mijn ouders weer terug zijn van hun weekendje weg moeten ze denk ik maar even accepteren dat ik wat uurtjes met m'n vaders wacom slijt xD Ik heb met een redelijk fijn raster gewerkt dus als het goed is zit alles op z'n plaats xD Ik wil hem lekker los en vlot in gaan kleuren, iets waar ik heel slecht in ben x) Wil ook een beetje met kleuren gaan expirimenteren ook iets waar ik heel slecht in ben haha, zit altijd ontzettend vast aan het voorbeeld en dat wil ik proberen los te gaan laten. Hier vast een schets. Niets gaat meer boven een Wacom tekentablet ^^
Het is overigens op A4 formaat op 300dpi.
Elanor
Geplaatst: 14-03-09 15:20
Oooh, Kasmir, wat gaaf! 'T is echt al helemaal mijn meisje. Ben héél benieuwd wat je ervan gaat maken, spannend dat je wat gaan experimenteren met een losse stijl. Zeker met die lange vacht denk ik dat je daar prima mee kunt oefenen. Als tip nog: let op dat je het linkeroog niet te klein maakt, hij lijkt nu wat dichtgeknepen te zijn. Echt superleuk!
Bojangles
Geplaatst: 14-03-09 20:06
Voor wie het leuk vindt om een leuke stippel na te tekenen:
Is het de bedoeling dat je - als je hier een foto hebt neergezet om te laten tekenen - de tekening/het schilderij ook koopt als het gemaakt is? Dat wilde ik even weten.
@Sabine_Duco - Nee, totaal geen verplichtingen. Bij de meeste tekenaars hier kan je het resultaat wel kopen, maar het 'moet' niet. En aan de andere kant zijn de tekenaars niet verplicht om alle foto's hier te tekenen.
@ highwaykind: Oké, bedankt. Dan kan iemand dus niet eisen dat ik voor de tekening betaal en kom ik niet voor verrassingen te staan. Dat moest ik even vragen, anders mag ik geen foto's neerzetten hier. En ik wil best betalen als het een mooie geworden is. Áls iemand hem al gaat tekenen.
Ik wou hem persee vanavond af hebben Nouja zo goed als af, dus het is nog wat slordig. Maar wat een schattige poon is het zeg! Echt een knuffel op die foto
Kleine foto. Betere maak ik nog wel als hij echt af is.