[VER] Ik heb je liever dan lief…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 18:09

Jeetje het lijkt mij zo heftig om in een relatie / huwelijk te zitten waarbij je eigenlijk wel heel veel van iemand houdt, maar je je niet seksueel voelt aangetrokken bij die persoon. Best wel een dingetje.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 20:26

Poeh, wat een mindfuck en rollercoaster inderdaad... maar wel weer een fijn stuk! :j

En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 21:04

Fijne verjaardag!

Ons getrakteerd met weer een goed stuk.

Krijgen we nog een toetje O:)

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 22:23

Gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel verder schrijfplezier :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 22:38

Oh ja gefeliciteerd met je verjaardag!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 23:12

Kan nog net, gefeliciteerd ts Y)(^)

Goed stuk weer.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-25 19:12

Dankjewel allemaal!

Haha helaas Rocamor, misschien maandag tijd voor het toetje!

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-25 16:20

Ik denk dat dit nog net kan zonder pb's.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik laat mijn hoofd wat achterover zakken om zo zijn blik te kunnen vangen. In zijn ogen kan ik zien dat er een ware oorlog in hem waart. Ik kan het voelen in de manier waarop hij zijn vingers af en toe minimaal terugtrekt, ik kan voelen dat hij zichzelf tegenhoudt.
Ik laat mijn hand zacht om zijn nek rusten, waarbij ik mijn met duim zijn kaaklijn streel. Ik voel zijn hand steviger op mijn heup en voor heel even ben ik bang dat hij me zo weer wegduwt, zoals hij al eerder vanavond met zijn woorden heeft gedaan, maar in plaats van mij weg te duwen, leunt hij naar me toe en geeft me de meest voorzichtige kus die ik ooit van hem heb gehad. Het is verre van perfect; het is onzeker, twijfelend en haast klungelig te noemen. Het is echter wel een kus die echt voelt, waarbij we beiden niet anders doen dan hoe we ons voelen. Voor het eerst in al die maanden tijd, voelt het alsof er een kleine opening is voor ons.
Zijn lippen nog steeds op de mijne, aarzelend, warm, maar ik voel langzaam wat van die tergende spanning uit zijn lijf wegvloeien.
Zijn hand, die nog steeds op mijn heup ligt, beweegt hij langzaam over mijn rug langs de rand van het delicate kanten randje van mijn lingerie. Zijn aanraking voelt, net als onze kus, onzeker. Alsof hij bang is dat wanneer hij me te hard aanraakt, dit meteen zou verdwijnen.

‘Je weet niet hoeveel ik je gemist heb, Daan…’ – Hij fluistert, zijn stem rauw van alle emoties.

Zijn andere hand verdwijnt onder de rand van mijn bh, zijn vingertoppen raken mijn huid zo zacht dat er een rilling langs mijn hele lijf gaat. Ondanks zijn aanrakingen, kan ik nog steeds aan hem merken dat hij twijfelt, hij houdt nog steeds in, waarschijnlijk zichzelf afvragend of hij dit moet doen en tot hoe ver… Ik wil niet dat hij niet durft, niet nu, niet op het moment dat ik me probeer open te stellen.

‘Alsjeblieft, niet stoppen…’ – Mijn stem gedempt, trillend. Ik leid zijn hand mijn bh in, druk deze stevig tegen me aan zodat hij overduidelijk mijn hart voelt kloppen in mijn borstkas.
Voor even verstilt hij compleet en nu ben ik het die bang is te hard te zijn geweest. Hij sluit langzaam zijn ogen, ademt diep in. Ik zie hem zichzelf wat meer oprichten en wanneer hij zijn ogen weer opendoet, mijn blik vangt, lijkt het of de onzekerheid grotendeels uit zijn blik verdwenen is. Zijn aanraking wordt een stuk zekerder en met zijn duim streelt hij over mijn nog steeds bedekte tepel.
Het moment dat zijn duim me daar voor het eerst raakt, lijkt er een elektrisch schokje door me te gaan, de sensatie is zo intens dat ik een zucht niet kan tegenhouden.

‘Niels…’ – Zijn naam als een soort smeekbede dat hij niet zou stoppen en me zou blijven aanraken.

Zijn antwoord op mijn verzuchten van zijn naam, is zijn arm om mijn middel waarmee hij me steeds dichter naar zicht toetrekt tot er geen ruimte meer tussen ons in is. Hij kust mijn nek; zacht, maar een stuk meer vastberaden dan eerst. Ik laat mijn hoofd achterover vallen en hij maakt gretig gebruik van de ruimte die ik hem geef. Zijn hand nog steeds om mijn bedekte borst, waarbij hij met zijn duim langzaam cirkeltjes draait om het uiterst gevoelige plekje, waardoor mijn knieën toch enigszins week worden.

‘Je bent zo ontzettend prachtig.’ – Hij fluistert het met zijn lippen nog steeds dicht tegen mijn nek en het voelt of de rauwe wond die ik al bijna een jaar in mijn hart met me meedraag wat verzacht wordt door de intentie van zijn woorden.

Ik laat mijn handen over zijn borst glijden terwijl ik behoedzaam de knoopjes van zijn blouse openmaak. Hij houdt me niet tegen en wanneer ik met mijn vingertoppen zijn blouse opzij duw en zijn blote borst raak, slaakt ook hij een zucht.
Mijn handen verkennen de lijnen van zijn borst, zijn huid warm en zijn spieren gespannen onder mijn handen. Wanneer ik met mijn vingers langs zijn navel en over de lijn bij zijn heup streel, stokt zijn adem even.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:03

wauw goed stuk en ja hij kan nog net ;)

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:41

goed stuk weer! en kan nog net inderdaad :=

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 21:44

Kan nog net voor bokt hoor!
Maar goed stuk weer ts

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 09:40

Ja, goed stuk weer! Ik voelde mezelf m'n adem ook even inhouden, dat je dacht, oeh waar gaat dit heen?! :))

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-25 15:09

Is er iemand die wil proeflezen of het hier kan of via pb moet? :)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 15:32

Ja hoor, stuur maar op. :))

Maar ik vermoed dat als we nu "onder de gordel gaan" het PB werk wordt hihi.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-25 15:36

MarrieLeen schreef:
Ja hoor, stuur maar op. :))

Maar ik vermoed dat als we nu "onder de gordel gaan" het PB werk wordt hihi.

Ik stuur je zo Pb!

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-25 16:34

Ik denk dat het toch Pb's worden.
Ondanks dat er niet heel veel expliciet beschreven wordt, lijkt het me wel verstandig.

Dus wederom, stuur mij een pb als je het stuk wil ontvangen. :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn trillende vingers bewegen langs zijn broekrand tot ik bij de knoop aan de voorkant kom. Ik pauzeer even, de twijfel komt weer opzetten. Ik weet dat ik nu door moet zetten, ik ben het namelijk zelf begonnen, maar het trillen van mijn handen wordt zo onbeheersbaar dat ik loop te stuntelen en het me niet lukt om de knoop los te krijgen.
Niels legt zijn handen op mijn handen, legt ze terug op zijn nog steeds ontblote borst. Ik kijk op naar hem. Ik verwacht eigenlijk weer een blik vol teleurstelling en frustratie te zien, maar het tegenovergestelde is waar.

‘Niet forceren. Je mag altijd “stop” zeggen.’ – Hij laat zijn wijsvinger langs mijn wang gaan en geeft me weer een kus. De kus wordt al snel een zoen waarbij ik mijn handen over zijn rug laat gaan. De spieren in zijn rug spannen aan en ontspannen weer onder mijn handen. Ik voel dat hij de sluiting van mijn BH losmaakt, die vervolgens naast onze voeten op de grond wordt gedrapeerd.

*KNIP*

Tot hij ineens diep inademt en stopt. Hij beweegt zich van me af en gaat aan mijn voeten op de bank zitten.
Ik steun op mijn ellenbogen om hem aan te kunnen kijken.

‘Ik kan het niet Daniël.’ – Ik knipper een paar keer snel achter elkaar, waaruit hij duidelijk kan opmaken dat dit me verrast.
‘Begrijp me niet verkeerd… Ik kán het wel, maar ik kan het niet.’
‘Ik snap het niet, Niels…’ – Hij steekt zijn hand uit om me omhoog te trekken.
‘Kom eens hier.’ – Als ik naast hem zit, slaat hij een arm om me heen en kriebelt mijn schouder.
‘Geloof me, je bent meer dan prachtig en ik kan absoluut niet ontkennen dat deze aanblik van jou me echt ontzettend opwindt…’
‘Maar?’
‘Je bent niet “hier”. Niet zoals ik van voorheen ken. Als we nu verder gaan… Natuurlijk kom ik dan aan mijn trekken, ik weet niet eens of ik het tien minuten vol zou houden, maar ik wil dat niet ten koste van jou.’ – Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd.
‘Ik weet even niet wat te zeggen.’
‘Dat hoeft ook niet. We pakken een dekentje en gaan gewoon alsnog die serie kijken.’
‘Maar…’
‘Zonder dekentje lukt het me niet om te focussen op iets anders dan het prachtige uitzicht naast me.’ – Hij knipoogt en moet een beetje lachen om zijn eigen opmerking. Ik bevind me nog steeds in totale verbazing.
‘Maar je bent niet teleurgesteld?’ – Ik struikel over de woorden en het lijkt of ze maar halfbakken uit mijn mond komen.
‘Ik ben een heleboel op dit moment, maar niet teleurgesteld.’ – Hij duwt zich half omhoog om achter de bank naar een dekentje te hengelen. Hij drapeert het over ons heen en trekt me nog net iets dichter tegen hem aan.
‘Daan, we gaan het echt nog wel uitvogelen. Ik vind het gewoon al fijn dat ik weer zo dichtbij je mocht zijn. Ik wil die verbondenheid voelen tussen ons, niet alleen maar seks om de seks.’
‘Ik hou van je Niels.’
‘En ik heel veel van jou, Daantje.’ – Ik buig me naar hem toe om hem een kus te geven en het dekentje glijdt van mijn schouder af.
‘En nu ophouden met mij verleiden, Lola Montez.’ – Hij lacht breeduit en bedekt me weer met het dekentje.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 18:18

Het zit op het randje het stuk, ik denk dat het nog wel kan.
Maar goed, better safe than sorry idd. :j

Mooi stuk weer! Ben erg benieuwd hoe verder, ook met Syl er weer bij!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 19:59

PeeeeeBeeeeeeeeeeeeeeeeeee please :D

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 20:15

Graag pb :D

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 21:00

Wat een bijzondere move van Niels! Had ik niet voorzien ;)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 21:38

Nee inderdaad, goed stuk weer. Rrrrrr

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 22:26

Pb graag!!! :o

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 22:38

Pb graag.

janneke_S