swainstones zijn het zelfde alleen worden in china gemaakt en zijn stukken goedkoper maar verder precies hetzelfde 16 facets geslepen en dezelfde lijm laag.
petje is lastig ivm bochten je moet het echt heeeeeel goed verwarmen wil het goed blijven hechten de klep is helemaal lastig omdat daar iets van karton ofzo in zit heb je het petje eerst gewassen? ivm fabriekspulp die de vezels dicht duwen
@liliekska welkom hier natuurlijk mag je meelezen en schrijven.
Bonnelover
Geplaatst: 14-08-13 14:49
Priscilla__ schreef:
Misschien swainstones? Schitteren bijna net zoveel als swarovski alleen stukken goedkoper.
hee, die swainstin zijn leuk! fijn prijsje hebben die! wups81, ik zit even bij jullie op de site te kijken, zit er verschil tussen Rhinestones de luxe en swainstones? of zit er veel verschil tussen de glinsterering?
en ik wil een nieuw zweetdeken kopen en dan de naam Rachelle erop blingen. zit te twijfelen tussen 1 of 2 kanten en christal of christal AB. wat zouden jullie doen? deken word denk ik bruin/blauw/zwart. voor op een vos.
ik wil denk ik 1440 3 mm, 144 4 mm en 144 5 mm. is toch wel genoeg?
Rhinestones de luxe zijn de normale stenen maar wel mooi geslepen bij ons en vele betere lijm dan andere aanbieders.Swainstones hebben echt zelfde schittering als swarovski dus verschil is zeer duidelijk aanwezig omdat ze 16 facets zijn,voor de swainstones heb je nog DMC deze zijn 12 facets ook heel mooi
Misschien wil ik mijn telefoonhoesje wel wat pimpen. Alleen heb ik hier, denk ik, lijm voor nodig... En ik weet nu al dat ik er dan een bende van ga maken, vind het fijne van die steentjes juist dat je er niets op hoeft te smeren.
Mag ik er ook bij? Via de eigenaresse van m'n verzorgpaarden (horsetopia hier op bokt) ben ik ook in contact gekomen en nu zijn we bezig met de "oudere" zadeldekjes te versieren met hotfix
ik wil na horse event swainstones gaan bestellen op hotfixhobby. nu is er een actie met 10 % korting en Bij 35 euro excl verzendkosten een pakje dmc t.w.v. 9,99 bij uw bestelling. en voor hoe veel wilde ik bestellen? jep, 40 euro...
vraagje aan wups81 ( hotfixhobby), nu met de korting van 10 %, ik heb nog een kaartje met een code van 10 %, kom ik op een bedrag minder dan 35 euro met de kortingen, krijg ik dan het dmc er nog bij of niet?
edit; vraag verandert
wups81
Geplaatst: 16-08-13 15:39
je wilt voor 40 euro bestellen - de korting van 10 procent is 36 euro dus boven de 35 euro
je kunt maar 1 code tegelijk gebruiken/ (tegoeden op account kunnen wel ingewisseld worden)
Laatst bijgewerkt door wups81 op 16-08-13 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Regendans
Geplaatst: 16-08-13 15:40
dat weet ik, maar ik heb nog een code van het vorige bestellen. van 10 %
sorry ik regeerde gewoon op de vraag maar via pb kan ook
Lisa99
Geplaatst: 16-08-13 16:32
Hoi allemaal,
Ik ben een stille meelezer, ik heb alle twee de topics helemaal doorgelezen. Maar alsnog heb ik een vraag.
Ik heb hier in het 2e topic ik geloof op bladzijde 56 gezien, hoe iemand van een foto en hotfixpatroon had gemaakt via word. Ik weet zo even niet meer hoe ze heet. Ook had ze een link neer gezet hoe je dat bij microsoft publisher kon doen. Ik heb het bij alle twee geprobeerd en het lukt me maar niet...
Nou zag ik ook dat de publisher waarmee ze het daar uitlegde een oudere was dan wie ik heb, ik heb die van 2010 namelijk...
Nou is dus mijn vraag kan iemand mij uitleggen hoe je dat bij de versie van 2010 kunt doen. Of zou iemand voor mij 3 foto's willen omzetten?
Sorry dat ik van een keer zoveel vraag, maar ik zou het fijn vinden als iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast Bedankt, Lisa
TailsLover1
Geplaatst: 16-08-13 21:17
weet iemand of ze bij de action omgeving valkenswaard nog hotfix applicators hebben? en steentjes?