Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rakjetakje schreef:Ik heb afgelopen week wat meer tijd gehad om te schilderen:
[ Afbeelding ]
let niet op de rommel![]()
Ik begin er nu eindelijk een beetje handigheid in te krijgen, heb een aantal van mijn foutjes al bijgewerkt. Ongeacht dat het schilderij (3 Luik) niet zo gedetailleerd is, vind ik het toch lekker door schilderen (fijnvoor ongeduldige mensen, die grote vlakken). Denk dat de Yorkshire puppy wel een uitdaging gaat worden, die is een stuk gedetailleerder.
Rakjetakje schreef:Ongeacht dat het schilderij (3 Luik) niet zo gedetailleerd is, vind ik het toch lekker door schilderen (fijnvoor ongeduldige mensen, die grote vlakken).
Booooo schreef:Ja deze is het.. Ach een leuk tussendoortje
Booooo schreef:Dallista: Ik heb geen idee haha ik denk inderdaad gewoon acrylverf.
Het is alleen beetje jammer dat ze het doek gevouwen hebben opgestuurd dus er zit een hele vouw in het midden.
Nerwen schreef:Booooo schreef:Dallista: Ik heb geen idee haha ik denk inderdaad gewoon acrylverf.
Het is alleen beetje jammer dat ze het doek gevouwen hebben opgestuurd dus er zit een hele vouw in het midden.
Een tip van mijn pa die kunstschilder is; aan de achterkant (belangrijk! voorkant is meestal geprepareerd) een beetje vochtig maken (zodat het doek weer soepel wordt) en dan persen met een lauw strijkijzer.
Dus dat zou je kunnen proberen...
Ammo schreef:Rakjetakje schreef:Ik heb afgelopen week wat meer tijd gehad om te schilderen:
[ Afbeelding ]
let niet op de rommel![]()
Ik begin er nu eindelijk een beetje handigheid in te krijgen, heb een aantal van mijn foutjes al bijgewerkt. Ongeacht dat het schilderij (3 Luik) niet zo gedetailleerd is, vind ik het toch lekker door schilderen (fijnvoor ongeduldige mensen, die grote vlakken). Denk dat de Yorkshire puppy wel een uitdaging gaat worden, die is een stuk gedetailleerder.
haha hier ook ongeduldig maar als ik hiermee bezig ben is een uur zo om. Welke 3luik is dit ? Aardig donker ben benieuwd !!