Ik werk maar weinig met katoen, maar als ik met katoen werk gebruik ik ook glanskatoen dus geen interesse hier, ik gebruik echter niet alleen catania maar combineer het met andere merken glanskatoen mits mogelijk natuurlijk (qua dikte) om zoveel mogelijk keuze in bijv kleuren te hebben.
Katia Capri, Cotone (van Lana Grossa), Rio (van Lammy) en Phildar cotton kunnen onderling gecombineerd worden zonder dat je verschil merkt (en ja, ik ben vrij kritisch daarin lol)
Btw krissis, de designer van de harmonicahond heeft meerdere (gratis) designs, deze zijn alleen dan niet vertaald, ga binnenkort als tussendoortje 1 ervan proberen vanuit het russisch 
En degene die aan me vroeg of de harmonica hond een moeilijk design om te maken is, nee hoor, het ziet er misschien ingewikkeld uit maar dat is hij niet, het lastigst is (denk ik) het aaneen naaien van de harmonica zelf omdat je goed moet opletten welke kant tegen welke kant je aannaait, en de oortjes en staart is veel kleurwisselen, maar dat is niet lastig... vind ik persoonlijk, tijdrovend en irritant ja, maar lastig nee 
edit: Het is wel zo'n design waar vastspelden naar mijn idee echt nodig is en zorgvuldig 'vullen' anders krijg je problemen met het staan van de hond, het patroon vraagt dus wat meer naaiskills dan gewoonlijk, bijv als het hoofd topzwaar (neuszwaar) is kan hij al niet meer goed staan, als de achterpoten iets te ver naar voren worden geplaatst zal de harmonica 'inknikken' in het midden, de voetjes mogen niet bol zijn aan de onderkant etc