Ik heb, om het mezelf makkelijker te maken, een voorbeeld er bij gepakt van een oud schilderij voor de achtergrond.
Nu eerst even wat werk van jullie bekijken.
Blz 94,
Seven, mooi die glans van vacht en in de ogen, wordt een prachtig portret.
San_, mooi die vachtstructuur, en zo zacht als ik gewent ben van jou.
Seven, ik vind dit perspectief zo gaaf en sprekend, heel leuk en mooi. Ik hou van "kale" paarden maar deze halsters staan geweldig er bij.
Art_Ificious, wat een mooie kleur achtergrond heb je er bij gekozen, geweldige compositie en prachtige tekening.
San_, heel leuk die studies!
Blz,95
San_, gaaf!
Viennanova, Nice, mooi contrast heb je er in gebracht.
d4rkhorse, ik zou hem ook zo laten.
Art_Ificious, leuk om te zien hoe je eerste de vlakken tekenend en het dan haartje voor haartje inkleurt, slim.
eva1969, prachtig die kleuren, heel mooi al die kleurtjes op de kop. Je Boxer is echt wauw, zo'n goede keus kleur voor de achtergrond.

d4rkhorse, prachtige kleuren, ik zou de palen op de achtergrond op je tekening in ieder geval weg laten.
Art_Ificious, zo dat paard springt er echt goed uit.
Blz96,
Seven, wat gaaf! Ik doe het je niet na hoor maar ik zou ook nog wat meer manen toevoegen, zodat het in balans komt met de staart?
Art_Ificious, heel mooi die vacht

Oji, Je kan een foto voor eigen gebruik best gebruiken maar dan mag je het resultaat niet online zetten en dat is eigenlijk best zonde/jammer. Ik vraag het altijd en als ik de fotograaf niet kan vinden/ bereiken heb ik pech. Je kan ook meerdere foto's zoeken die bij elkaar passen qua standpunt en eventueel voor het gemak belichting, kleuren veranderen en je hebt een eigen beeld. Dat doe ik steeds meer. En als de maker van het origineel meer dan 70 jaar dood is is zijn/haar werk wel vrij om te gebruiken.
San_ jaa prachtig!
De verandering, doek van 60x40, met Golden Open Acrylics.