[Info] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 17:44

Ik heb mezelf verwend met Animorphia en Dierenrijk. Morgen worden ze bezorgd :D
Ik merk dat ik de Mandala's echt zat ben en verder heb ik alleen maar kleurboeken van de Action en dat is niks :n

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 17:45

De action kleurboeken zijn leuk als je wilt kijken of t leuk is en of je t veel doet maar als je dan eenmaal bezig bent wil je idd wel wat meer haha

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:37

Haha ja, precies dat!

OnMyWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 09:58

Leuk MadelonSunny, veel plezier ermee! :)

Ik heb ondertussen Imagimorphia besteld, moet alleen nog even wachten voordat hij geleverd wordt :)
Ik vroeg me trouwens af of iemand in het boek Animorphia al begonnen is aan de pagina's waar je de plaat zelf af kunt maken?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 12:38

Ik ben heel benieuwd naar Imagimorphia! Laat je wat zien als je hem hebt? :D
Ik heb Animorphia, ben al wel begonnen aan wat van die pagina's, voornamelijk die met de raven en ik heb een vlinder gedaan, maar daar ben ik niet tevreden over haha!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 14:17

Lisette0 schreef:
Ik heb ein-de-lijk een mandala af waar ik al een tijd geleden mee begonnen ben. Iemand hier in het topic had een pagina nummer genoemd (3 maart al zie ik na even terug zoeken :P).
Hij is nu dus eindelijk af, haha. Heeft best lang stil gelegen omdat ik geen zin meer had in al die vakjes. :+

Vind het midden niet mooi geworden (tm dat rood paarse stervormige figuur :+). Wilde niet overal de roodtinten bij elkaar en de rozetinten bij elkaar, maar dat was niet zo'n goed idee. Beetje een chaos dat stukje. :=
Maar gelukkig is het maar een klein gedeelte.
Verder vind ik hem best leuk geworden. :) Tegen alle verwachtingen in, haha, want toen ik nog niet zo ver was dacht ik dat het echt niks zou worden.
Vind de kleurencombinatie zo maf, dat ie toch leuk is. :+

[ [url=m/BXg7ql.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ondanks dat rood/roze lekker vloekt, hou ik juist wel van die combi! :P Vind je mandala dan ook mooi geworden! :j

MadelonSunny Leuk hoor, nieuwe boeken! Ben heel benieuwd naar je platen! :)

OnMyWay Ik heb al een begin gemaakt met de plaat met die vleermuizen. :) Ik wil de achtergrond met krijt gaan doen, maar ben er nog niet uit in welke kleuren. Ik twijfel nog tussen rood/oranje/geel en donkerblauw/lichtblauw/blauw-groen achtig.
Maar eerst maak ik m'n neushoorn af, heb oa de golfjes al af en nu bezig met de derde laag op het hoofd. :)

Edit Imagimorphia lijkt me ook heel gaaf en komt er zeker! :)) Heb al hele gave platen uit dat boek gezien en kan eigenlijk niet wachten tot 'ie uit komt! :o

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 14:52

Ik zei wel raven, maar ik bedoel eigenlijk ook de vleermuizen :')

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 15:36

Helaas kwamen beide kleurboeken een uur later dan volgens PostNL zou zijn dus niet zo lang kunnen kleuren. Vanavond maar weer verder :)
Ik ben er iig heel blij mee, de platen zijn gaaf!
Afbeelding
Afbeelding

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:33

Wat leuk dat er zo ve nieuwe boeken worden gekocht zeg!!

Ik heb sinds moederdag nu 1 plaat uit doodle invasion af..

Afbeelding

Moet straks maar weer eens met mijn Mandela verder gaan haha

OnMyWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 18:19

Haha Maanlicht, ik dacht al; welke raven? :')

Wat fijn dat iedereen volop bezig is, ik ben benieuwd naar jullie creaties! Die platen die je zelf aan moet vullen daar zie ik eigenlijk het meest tegenop. Ik heb ook al wel wat geprobeerd met de plaat met de vleermuizen. Grappig dat dat ook de plaat is waar de meesten hier mee bezig zijn! :)
Jindai, ik denk dat blauw en groentinten wel heel mooi worden bij die plaat :)

Ben ook heel benieuwd naar Imagimorphia, kan niet wachten tot ie er is!
Ik heb hem besteld via bol.com. Op 20 mei hebben ze hem binnen van de leverancier en wordt ie opgestuurd :)

Platen hierboven zijn ook allemaal erg leuk geworden! :)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:59

Haha, ik dacht idd ook al, welke raven? :')

Grappig dat we allemaal met die plaat bezig zijn! OnMyWay, ik zie ook wel tegen die platen op hoor, ik weet ook niet of ik ze allemaal in ga vullen. Ik denk dat ik idd de achtergrond met blauw en groen ga doen, is weer eens wat anders dan oranje en geel. :)

Krijgt Bol ze al op 20 mei binnen?! Laatste keer dat ik keek, stond er nog in Juni. Goed nieuws dat 'ie eerder leverbaar is, ik ga 'm ook meteen bestellen! *\o/*

Je vosje begint al leuk te worden, Madelonsunny! :j

Kimberleyepe, mooie plaat geworden met die felle kleurtjes! :)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:07

Er zit verschil in de edities van Imagimorphia. De ene met de gele letters is de UK versie (met beter papier) en de ander met de groene letters is de US versie (met minder papier). De UK versie had 5 mei al uit moeten zijn, maar ik geloof dat de vraag groter is dan het aanbod, ik had er één gereserveerd/besteld die 5 mei binnen had moeten zijn, maar ik wacht nu nog steeds.

Mooie werkjes weer hier trouwens!

Ik was o.a. bezig met de linkerkant van de herten:
Afbeelding

En had de achtergrond zwart gemaakt van de uilen:
Afbeelding
Met Oost-Indische inkt, werkt super!

OnMyWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:11

Klopt Nerwen, ik had ook de UK versie besteld. Ik had een mail gestuurd naar Bol, en kreeg de reactie dat ze pas vanaf 20 mei binnenkwamen van de leverancier.
De versie van uitgeverij Plume (met de groene letters) blijkt inderdaad van minder goede kwaliteit te zijn!

Ze zijn allebei heel erg mooi geworden! Ziet er heel mooi uit, zo met Oost-Indische inkt! :)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:15

Ziet er echt al heel tof uit, Meteen! :j Die zwarte achtergrond is ook goed gelukt, heeft de inkt niet doorgedrukt? :)

Goed dat je het zegt trouwens, van het verschil van papier. Dan gaat het voor mij de UK versie worden. Wel balen dat je 'm nog steeds niet binnen hebt, hopelijk heb je 'm snel!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:16

Gaaf Nerwen! Wordt al erg mooi.

Er zitten ook raven in het boek, daar wilde ik aan beginnen, maar toen begon ik toch met de vleermuizen.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:57

Wat een plaatjes komen er weer voorbij. Prachtig allemaal! <3

Kimberley, die met dat boek moet ik ook nog doen. Lijkt me een leuke plaat. :D

Haha, Jindai. Ja, vloekt lekker he. :+ Normaal zou het niet bij elkaar staan, maar in een mandala kan het dan weer wèl. En vind ik het niet misstaan ofzo. Hij is iig niet zo chaotisch geworden als waar ik bang voor was. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:37

Weet er iemand of er in die Imagimorphia ook platen staan die je zelf moet afmaken?

OnMyWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:51

SandraVerl Er staan ook wel zulke platen in, maar wel veel minder dan in Animorphia geloof ik.. :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:52

Komt weer heel wat moois voorbij :D
Ik zal mezelf eens verplichten om morgen weer een nieuwe tekening uit te zoeken :')

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:53

MadelonSunny: dat boek Dierenrijk heb ik ook. Erg leuk boek, maar erg gepriegel..

Verder zie ik weer mooie platen voorbij komen. Ik heb op dit moment niet echt de rust om te gaan zitten kleuren

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:59

Lisette0 schreef:
Haha, Jindai. Ja, vloekt lekker he. :+ Normaal zou het niet bij elkaar staan, maar in een mandala kan het dan weer wèl. En vind ik het niet misstaan ofzo. Hij is iig niet zo chaotisch geworden als waar ik bang voor was. :))

Je hebt me nu wel weer op een idee gebracht! :P Binnenkort maar even kijken welke plaat ik in rood/roze ga doen. :D

Oh en sorry Nerwen, m'n auto correct noemde je in een vorige post 'Meteen'. :+

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 19:10

Jindai schreef:
Lisette0 schreef:

Je hebt me nu wel weer op een idee gebracht! :P Binnenkort maar even kijken welke plaat ik in rood/roze ga doen. :D

Haha! Daar ben ik nu al benieuwd naar. :D

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 20:45

Even wat anders gedaan naast het vosje :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 05:35

Alhoewel kleurpotloden niet zo fijn zijn om te gebruiken op het papier van mijn mandala kleurboeken, kon ik het toch niet laten om nog eens een poging te ondernemen

Afbeelding

Afbeelding

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:05

Prachtig weer meiden!
Ik vind het echt genieten om dit topic door te lezen <3

Van mij al een poosje geen creatie. Ik ben met een priegelplaat bezig en er zitten al veel uren in. Maar heb maar weinig tijd dus zo snel gaat het niet. Maar het einde is nu in zicht dus ik hoop hem binnenkort te komen showen :D