Ik merk dat ik de Mandala's echt zat ben en verder heb ik alleen maar kleurboeken van de Action en dat is niks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette0 schreef:Ik heb ein-de-lijk een mandala af waar ik al een tijd geleden mee begonnen ben. Iemand hier in het topic had een pagina nummer genoemd (3 maart al zie ik na even terug zoeken).
Hij is nu dus eindelijk af, haha. Heeft best lang stil gelegen omdat ik geen zin meer had in al die vakjes.
Vind het midden niet mooi geworden (tm dat rood paarse stervormige figuur). Wilde niet overal de roodtinten bij elkaar en de rozetinten bij elkaar, maar dat was niet zo'n goed idee. Beetje een chaos dat stukje.
Maar gelukkig is het maar een klein gedeelte.
Verder vind ik hem best leuk geworden.Tegen alle verwachtingen in, haha, want toen ik nog niet zo ver was dacht ik dat het echt niks zou worden.
Vind de kleurencombinatie zo maf, dat ie toch leuk is.
[ [url=m/BXg7ql.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lisette0 schreef:Haha, Jindai. Ja, vloekt lekker he.Normaal zou het niet bij elkaar staan, maar in een mandala kan het dan weer wèl. En vind ik het niet misstaan ofzo. Hij is iig niet zo chaotisch geworden als waar ik bang voor was.
Jindai schreef:Lisette0 schreef:Haha, Jindai. Ja, vloekt lekker he.Normaal zou het niet bij elkaar staan, maar in een mandala kan het dan weer wèl. En vind ik het niet misstaan ofzo. Hij is iig niet zo chaotisch geworden als waar ik bang voor was.
Je hebt me nu wel weer op een idee gebracht!Binnenkort maar even kijken welke plaat ik in rood/roze ga doen.
![]()