op borden kan prima wel eerst effe ontvetten met azijn patroon kun je gewoon op strijkfolie eerst maken en dan het geheel effe aandruppen met strasslijm en dan op het bord plakken goed laten drogen strijkfolie optillen en als je zietdat er nog wat los zit weer drupje lijm eronder doen totdat alles vast zit
weet iemand hoe die leerlijm en strass steentjes van de action zijn??? want zonder leerlijm vallen de steentjes gewoon weer van me show halstertje af terwijl alles lang met de applicator warm is gemaakt ...
Deb0raa
Geplaatst: 08-08-13 23:39
Iemand enig idee hoe je hotfix resten verwijderd??
ik gebruik mijn ht 2 textiellijm voor leer dan zit het muur vast hotfix op leer is wel mogelijk maar het schiet er snel weer af. lijm resten is te verwijderen met hg vlekkenreiniger deze flesjes zijn te koop bij bijv kruidvat
Leuk die houten beestjes! Heb je dat met folie gedaan of met de app?
Ik heb een hele hoop bestellingen liggen nu, zodra ik thuis ben van een paar daagjes Utrecht maar beginnen haha Heeft iemand misschien een patroon van bretels? Ik kan op glittermotifs niets vinden
hier mijn hoofdstelletje gehotfixt met leerlijm en roze steentjes van de action en moet zeggen er zit wel een goeie lijm laag onder de steentjes van de action moest enkel wel goed zoeken voor de roze steentjes want die waren bijna allemaal op.. morgen nog even blanco nagelak er over heen en hopelijk blijft het dan voorlopig zitten
ht2 gutermann lijm is op leer het beste strasslijm hecht daar niet zo goed op ht2 lijm is dikker en hiermee kun je allerlei applicaties op leer mee plakken plastic metaal steentjes enz enz
Deb0raa
Geplaatst: 11-08-13 11:48
wups81 schreef:
ht2 gutermann lijm is op leer het beste strasslijm hecht daar niet zo goed op ht2 lijm is dikker en hiermee kun je allerlei applicaties op leer mee plakken plastic metaal steentjes enz enz
Weet iemand waar ik van die mooie barokke/ornamenten achtige versiersels kan vinden die je wel is ziet in de hoeken van fleece dekens/dekjes etc? Ben al aan het zoeken geweest op glittermotifs maar kan niet echt iets vinden wat ik toen heb gezien.
Die is ook heel mooi inderdaad maar ik bedoeld niet specifiek een patroon voor de hoek, zoals deze zegmaar. Pff je kan dat soort dingen altijd vinden als je het niet nodig hebt.
Ik heb een tijdje terug spul gekocht om mijn nieuwe cap te pimpen, maar de lijm pakt maar niet op mijn cap (HH Challenger, een gladde kunststof cap), heb m ook ontvet van te voren. Kan ik nog iets anders doen, andere lijm gebruiken?
Ik heb van die, hoe heten ze, dmc steentjes? gekocht, maar echt heftig blingen vind ik ze niet doen. Zijn er nog andere steentjes die meer blingen?