Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:persoonlijk vind ik het zwarte om/tussen de vlag niet zo mooi, maar ja smaken verschillen
Ik ben begonnen met een rijjasje cap en laarzen.
Dochterlief had een rijjasje gezien op een wedstrijd met steentjes er op kostte maar liefst 479,-. 's avonds op internet gestruind en de week er na reed ze met haar outfit met steentjes.
Inmiddels heeft ze een nieuw rijjasje nu zit ik er over te denken om haar öude" rijjasje maar op marktplaats te zetten.
kellyloet schreef:yvonnedv schreef:persoonlijk vind ik het zwarte om/tussen de vlag niet zo mooi, maar ja smaken verschillen
Ik ben begonnen met een rijjasje cap en laarzen.
Dochterlief had een rijjasje gezien op een wedstrijd met steentjes er op kostte maar liefst 479,-. 's avonds op internet gestruind en de week er na reed ze met haar outfit met steentjes.
Inmiddels heeft ze een nieuw rijjasje nu zit ik er over te denken om haar öude" rijjasje maar op marktplaats te zetten.
hahah ja dat klopt t is n tik van mij. k zet overal zwarte lijntjes omheen ook met tekeningen enzo hahah
yvonnedv schreef:Bella123 schreef:Foto?
bedoel je mij? kijk maar even op mijn berichten. Rechtsboven in dit bericht op geplaatst klikken
Bella123 schreef:Jij had ook die plastron'speld' gemaakt met die vormpjes, die vond ik ook mooi! Ik had zelf andere kleuren gebruikt maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. (