Nu eerst lekker uitgebreid quiche maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:patpen schreef:Danseresje: dank![]()
Ik ga de muts zo op de pen zetten! Besloten om niks te kopen, eerst maar eens in de kast gekeken. En ik heb fluffy wit voor het boord en prachtige rode IJslandse wol in het rood. Van dat rood heb ik 20 bollen dus kan daar wel 2-3 bollen van missen. Dan wordt het alleen geen kwast in rood/wit maar een rode pompon met belletjes. Toevallig zijn beide garens ook nog eens in dezelfde steekverhouding met het patroon. Zonde dan ook om nieuw te kopen. Het is toch maar voor de gein om te dragen tijdens het werk.
Dat fluffy vind ik wel een goed alternatief want de muts van de kerstman heeft tenslotte ook een bontrand. Of ik word straks voor dorpsgek uitgemaakt of de mensen vinden het wel leuk
Met gevallen steken wordt de muts lekker luchtig
graag gedaan hoor patpen! lekker geslapen of niet?
enne, ik moest toch wel lachen om het vetgedrukte zinnetje. had me apart geleken als de prachtige IJslandse wol in het wit of andere kleur was geweest
![]()
!
ben heel benieuwd naar je muts. het is dat ik even een wol-koopverbod heb voor mezelf.....anders had ik ook een leuke kerstmannenmuts gemaakt!
Paloedie schreef:kijk dan eens op http://www.sockenwolleparadies.de
Daar heb je redelijk wat keus in 8 draads sokkenwol (en nog veel meer keus in andere sokkenwol:D). Verzenden is 13.50, onafhankelijk van de grootte van het pakket. Ik heb er nu al een aantal keren slim geshopt met wolpakketten in de aanbieding (4.50 per bol) waardoor ik die verzendkosten er wel uit haal. En waardoor ik voor ruim een jaar (+- 60 bollen) genoeg wol heb... ^^
Maartje_M schreef:Aaaaargh, nu ben ik nóg vergeten muts op de foto te zetten. Kan bijna net zo goed een foto van mezelf hier neer zetten, want ik ben ook een mutsIn het donker doet mijn telefoon het niet zo goed, dussee... sorry
Moet van mezelf nu in bad gaan zitten (spierpijn) dus mijn beenwarmers komen er zo ook niet echt. Morgen maar onder the voice breienOh, en een patroon uitzoeken, ook wel handig.