Marrie_L schreef:De puppy van Strasshorse:
[ [url=m/j7uDiV.jpg]Afbeelding[/url] ]
(heb mijn naam veranderd) maar wauw, lijkt echt precies onze Diesel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elsa91 schreef:Ik ben opzoek naar een scherpe foto van een kitten. Het liefst eentje die nog jong en pluizig is, voorkeur naar langharig kitten. Graag een scherpe foto van het koppie, pose maakt niet zo veel uit. Benieuwd of iemand hier op bokt toevallig een schattig exemplaar heeft. Ik heb al wel wat op pinterest gezien maar wil graag oefenen met karakter/herkenning en dat kan de eigenaar mij natuurlijk het beste terug geven.
elsa91 schreef:Ik ben opzoek naar een scherpe foto van een kitten. Het liefst eentje die nog jong en pluizig is, voorkeur naar langharig kitten. Graag een scherpe foto van het koppie, pose maakt niet zo veel uit. Benieuwd of iemand hier op bokt toevallig een schattig exemplaar heeft. Ik heb al wel wat op pinterest gezien maar wil graag oefenen met karakter/herkenning en dat kan de eigenaar mij natuurlijk het beste terug geven.
Ratties4life schreef:elsa91 schreef:Ik ben opzoek naar een scherpe foto van een kitten. Het liefst eentje die nog jong en pluizig is, voorkeur naar langharig kitten. Graag een scherpe foto van het koppie, pose maakt niet zo veel uit. Benieuwd of iemand hier op bokt toevallig een schattig exemplaar heeft. Ik heb al wel wat op pinterest gezien maar wil graag oefenen met karakter/herkenning en dat kan de eigenaar mij natuurlijk het beste terug geven.
Wel van een tijdje terug, maar hier is Beertje:
http://boktimg.nl/img/m/MhB8Lt.jpg
[ [url=m/DN6I00.jpg]Afbeelding[/url] ]
http://boktimg.nl/img/m/mtuBTw.jpg
[ [url=m/yg0NuC.jpg]Afbeelding[/url] ]
daisyjazz schreef:Iemand die het leuk vind om dit redelijk onbekende ras te tekenen?
Dit is Kvika, een IJslandse herder ( we hebben ook een volwassen hond voor mensen die dat leuker vind)
[ [url=m/SsDT55.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AyWFPe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb natuurlijk nog meer foto's