@Teziej: die vind ik errug leuk! Echt leuk hoe je zo snel en zo pakkend die blik van dat cartoonachtige paardje hebt gemaakt! Ik vind dit een goed treffend plaatje bij dit thema.
Ik durf hem bijna niet neer te zetten na die super mooie tekening van duke maar toch Verloop 5 minuten: En de tijd gaat in. ik begin enthousiast te tekenen met potlood. Ik dacht er wat herfstkleuren aan toe te voegen maar was vergeten die klaar te leggen dus dat ging niet door Toen begon ik maar met groen over te trekken en dat ging redelijk maar natuurlijk niet zo mooi als duke jij doet het met pastelkrijt toch?
Duke
Geplaatst: 07-09-09 20:43
Ik vind 'm leuk! Vooral koppie is leuk!
Word wel verlegen van je complimentjes hoor.
Ik doe het met pastelkrijt ja. Ik deed de eerste met kleurpotlood, maar die scande nog beroerder, zag je bijna niet. Dus met pastelpotloodjes aan de gang. Moet ik ook mee oefenen. Doe het ook nog niet zo lang (zowel werken met pastelpotloden als dit topic).
BlackDancer
Geplaatst: 08-09-09 17:35
Dit is verslavend! Heb er op school nog twee gemaakt
en nog een totaal mislukt . Ja dat is een boom die erop rijd
Wat een leuke en mooie tekeningen zijn er gemaakt!!
Gemaakt met houtskoolpotloden, Ik wou de hoef nog wat mooier maken maar daar had ik geen tijd meer voor. Het is een pony die drinkt uit een plas water terwijl het regent.