Ik zal de andere zo even taxeren !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:- lalunamyo: Leuk schilderij, maar ik heb beter van jou gezien Maar zeker een goede oefening Gaat zulk groot formaat papier bij jou niet 'bobbelen'? Of wat voor papier gebruik je hiervoor? 45 euro.
Citaat:lalunamyo: Mooi! 45 euro. Wel jammer dat het op papier is, volgende keer iets op een doek maken?
ietjelover schreef:Oliebeer schreef:Mag ik vragen waarom er "maar" zo rond de €35 voor mijn tekening wordt getaxeert? Ik heb expres zonder zoveel details gewerkt. Ik sta open voor tips
Ik ben niet gek van je stijl, achter lijkt het net of het uitgeveegd is.
Misschien is het in iemand anders zijn ogen wel mooi, maar ik zou er toch niet zoveel geld aan besteden.
Xfeno01X schreef:_Bitje_ schreef:is dat niet erg veel? jullie schatten dat tussen de 20 en 45
...pff..
zal 15 euro niet al veel zijn?
Ik vraag me af ..
Kan je die digitale tekeningen ook in je huis hangen ofzo ?=
Hoe lang ben je er ongeveer me bezig~?
astridjhu schreef:Om het wat te verduidelijken, hier de link naar de grote versie! > http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2010/ ... ichael.jpgMaar in die lijntekeningen, zullen waarschijnlijk ook alle details weergegeven zijn? Dat bij een paard bijvoorbeeld, de jukbeenderen, en alles ook met lijnen is aangegeven? En ieder detail zal zijn aangegeven? Dan noem ik het een ingevulde tekening
Zoals hier meerdere werken voorbij zijn gekomen, staan er alleen de buitenste lijnen. Een oog en neusgat. en soms nog net het jukbeen. Dát noem ik een schets.
Zo bedoelde ik het. Mischien niet helemaal goed verwoord