Ik zal de andere zo even taxeren !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
30 euro
Citaat:- lalunamyo: Leuk schilderij, maar ik heb beter van jou gezien Maar zeker een goede oefening Gaat zulk groot formaat papier bij jou niet 'bobbelen'? Of wat voor papier gebruik je hiervoor? 45 euro.
het was pure `studie`, heb er zo`n 30 minuten over gedaan 
Citaat:lalunamyo: Mooi! 45 euro. Wel jammer dat het op papier is, volgende keer iets op een doek maken?
maar bedankt !
€65

ietjelover schreef:Oliebeer schreef:Mag ik vragen waarom er "maar" zo rond de €35 voor mijn tekening wordt getaxeert? Ik heb expres zonder zoveel details gewerkt. Ik sta open voor tips
Ik ben niet gek van je stijl, achter lijkt het net of het uitgeveegd is.
Misschien is het in iemand anders zijn ogen wel mooi, maar ik zou er toch niet zoveel geld aan besteden.

Xfeno01X schreef:_Bitje_ schreef:is dat niet erg veel? jullie schatten dat tussen de 20 en 45
...pff..
zal 15 euro niet al veel zijn?
Ik vraag me af ..
Kan je die digitale tekeningen ook in je huis hangen ofzo ?=
Hoe lang ben je er ongeveer me bezig~?
).
Er zijn zat lijntekeningen die al af zijn, dat kan hardstikke mooi zijn. Het hoeft echt niet helemaal ingevult te zijn.

astridjhu schreef:Om het wat te verduidelijken, hier de link naar de grote versie! > http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2010/ ... ichael.jpgMaar in die lijntekeningen, zullen waarschijnlijk ook alle details weergegeven zijn? Dat bij een paard bijvoorbeeld, de jukbeenderen, en alles ook met lijnen is aangegeven? En ieder detail zal zijn aangegeven? Dan noem ik het een ingevulde tekening
Zoals hier meerdere werken voorbij zijn gekomen, staan er alleen de buitenste lijnen. Een oog en neusgat. en soms nog net het jukbeen. Dát noem ik een schets.
Zo bedoelde ik het. Mischien niet helemaal goed verwoord

Een 30 euro?
25 euro.
Een werkelijk waar práchtig werkje
Ik vind dat je het mooi hebt gedaan, met dit licht enzo. Een elfje of een kikker ofzoiets had ik ook leuk gevonden. Maar die visjes zijn werkelijk prachtig gedaan! Heerlijk om er zo naar te kijken. Het heeft echt iets betoverends. Moet moeite doen om mijn ogen weg te trekken. Hij is echt 100% geslaagd
Ik heb werkelijk geen idee wat zoiets waard is. Maar je hebt er zoveel uren in gestopt. Dus toch al gauw 200 euro?
Probeer dit nu in al je werken toe te passen. Dus ook in je pinguin, en probeer de zee woest te laten schuimen! Super! Vanwege het grote formaat: 15 euro.
Die malloot met zijn vliegtuigen en helicopters. BA met zijn vliegangst. Face met de mooie meiden
En Hannibal met zijn heerlijke dikke sigaren
10 euro.
65 euro.
75 euro.
Ik vind het een sprekend werkje, waar de vrolijkheid vanaf te zien is. Dit was ook wat de opdrachtgeefster in gedachten had geloof ik he? Ik vind hem in elk geval zeer geslaagd 25 euro.
Dat halster! Prachtig neergezet! Heb je een hoop geduld voor nodig gehad, als ik dat zo zie. Het paard is niet helemaal in verhouding. Het oog lijkt me wat groot? Ik moet zeggen dat ik het neusje werkelijk prachtig vind! 40 euro.