[*is er nog ergens een plekje onder een meeleessteen vrij?]
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

furioso schreef:Jindai schreef:Heel gaaf geworden, ThatsMe!Die tijger springt er echt uit zo! Je gaat trouwens wel hard met tekenen!
![]()
Welkom furioso! Heel leuk, je eerste plaat!Was het de bedoeling om de pupillen wit te laten of was je die stiekem vergeten?
Eeeeuhm.. Stiekem toch vergetenhahaha
Yaralisa schreef:Lisette0 schreef:Als jullie zulke prachtige dingen blijven posten, durf ik niks meer te plaatsen hoor..
Precies wat ik ook dacht
SandraVerl schreef:Zucht, zoveel creatieve zielen in 1 topic!![]()
[*is er nog ergens een plekje onder een meeleessteen vrij?]
Fennadev schreef:Ik voel me nu ook nogal hopeloos oncreatief met mijn tekenboek xD
Ik weet niet hoe de rest er in dit topic over denkt, maar persoonlijk vind ik elke plaat leuk en mooi om te zien, juist omdat iedereen weer anders kleurt! Gewoon lekker foto's blijven plaatsen dus!

(grapje natuurlijk!)

En die van Doodle Invasion vind ik ook heel leuk! Ben heel benieuwd naar je volgende plaat met alleen maar blauw!
Het scheelt al veel als je er voor zorgt dat je met een scherpe punt kleurt.
Ik vind je plaat wel heel leuk geworden, lekkere vrolijke kleurtjes!

).
). Wilde niet overal de roodtinten bij elkaar en de rozetinten bij elkaar, maar dat was niet zo'n goed idee. Beetje een chaos dat stukje. 
Tegen alle verwachtingen in, haha, want toen ik nog niet zo ver was dacht ik dat het echt niks zou worden.