Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robeer schreef:@Laar....ik ga met MB mee. Ze groeien heel snel uit die premiemaatjes. Voor je het af hebt kun je naar een maat groter. Daarbij inderdaad alle makkelijke foefjes voor de slangetjes enzo. Zelf een prematuurtje gehad dus helaas ervaring. Nog heel erg gefeliciteerd. Gaat alles goed?
Laar_ schreef:Geurdoekjes bedoel je dan? Die had ik al van een heel lief vriendinnetje gekregenZe is nu sinds 2 dagen uit de couveuse, weer een mijlpaal! Ze is inderdaad m'n eerste
inmiddels 5 weken oud, ze werd begin februari verwacht
Laar_ schreef:MB geen spelbreker hoor! Die site kende ik nog niet, leuk! Daar ga ik denk ik ook even wat bestellen. De echte preemie kleding heb ik in het ziekenhuis gekocht, maar ze is nu echt hard aan het groeien. Past al goed in 44 en de verpleging gaf aan dat maat 50 kopen vanaf handig is. Ze is behoorlijk lang, zelfs voor een preemie
Dank MB en robeer! Het gaat gelukkig erg goed met haar
Ik ga eens kijken naar dat patroon van B&T, sowieso leuk om te proberen/maken, zelfs als ze t niet meer past als ik m klaar heben bamboe is ook een goede, daar heeft ze toevallig vandaag ook een shirtje van de HEMA van aan, fijne stof inderdaad!
Tempura, wat tof! Ik heb helaas geen tips, maar laat je een foto zien als het af is?